Serwis internetowy zapewnia użytkownikom szybkie dotarcie do treści strony: aktualnego repertuaru teatru, informacji o spektaklach, obsadach, wypowiedzi twórców, aktorów, reżyserów. Serwis jest w pełni responsywny, to oznacza, że dostosowuje się do ekranów różnych urządzeń, komputera, telefonów, tabletów. Ważna funkcjonalność to zakupy biletów on-line.
„Zainteresowanie tą funkcjonalnością przekroczyło nasze najśmielsze oczekiwania już w pierwszym dniu jej działania. Zauważyliśmy, że widzowie natychmiast zaczęli korzystać z sytemu sprzedaży biletów on-line.” – mówi Agata Sierbińska z Teatru Narodowego.
Warstwa wizualna serwisu jest kontynuacją identyfikacji Teatru. Liternictwo, kolorystyka oraz ogólny odbiór wizualny serwisu są tożsame z tym, co od lat funkcjonuje w samym Teatrze. Projekt z jednej strony staje się „transparentny” aby móc udźwignąć różnorodność kontentu, a z drugiej w wyraźny sposób buduje wizerunek Teatru.
Zadaniem naszego studia było też wypracowanie rozwiązań do tworzenia kontentu, tak, aby stworzyły normy dla poszczególnych elementów wizualnych i funkcjonalnych serwisu.
W ten sposób powstały min. systemy banerowe, zajawkowe oraz szablony okładek spektakli. Stworzyliśmy „elektroniczną księgę norm”, która pomaga redaktorom w dalszej pracy
z serwisem tak, aby standardy wypracowane w pierwotnym projekcie nie przestawały funkcjonować. System po stronie CMS stanowi przyjazne narzędzie i środowisko pracy dla zespołu redaktorów, którzy codziennie tworzą nowe artykuły, informacje i materiały.
Serwis w wersji beta wystartował 1 września 2014 roku. W październiku przeszedł wszystkie ostatnie testy. Adres strony: www.narodowy.pl