Bluerank jest odpowiedzialny za consulting podczas projektowania i wdrażania nowego serwisu marki Tax Care oraz za obsługę SEO projektu. Celem intensyfikacji działań SEO jest poprawa widoczności oferty Klienta w naturalnych wynikach wyszukiwania Google, jak również umocnienie wizerunku marki Tax Care, jako lidera w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań księgowych w Polsce. W zakres projektu wchodzą działania obejmujące przygotowanie rekomendacji dotyczących zawartości serwisu, monitoring oraz optymalizacja prac związanych z promocją marki w wyszukiwarkach internetowych, zaawansowany link building, a także przeprowadzanie dedykowanego szkolenia dla zespołu Tax Care, które pozwali pracownikom na samodzielne wspieranie procesów SEO. „Branża finansowa stawia przed SEM duże wymagania. Nasz zespół ma jednak bogate doświadczenie w tym obszarze. Jestem przekonany, że obie strony czeka długa i satysfakcjonująca współpraca” – komentuje Tomasz Sąsiadek, Key Account Manager w Bluerank.
Więcej:
www.taxcare.pl
www.bluerank.pl