Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-01-26

A A A POLEĆ DRUKUJ

studio PRowokacja dla marki MUD (Make-up designory)

150x110
Agencja studio PRowokacja zajmie się obsługą działań public relations dla marki kosmetyków MUD i szkoły makijażu dla profesjonalistów Make-up designory. Nowa na polskim rynku marka MUD oferuje ekskluzywne kosmetyki do makijażu i charakteryzacji.

Do zadań agencji należy przygotowanie kompleksowej strategii działań komunikacyjnych oraz jej egzekucja. Za projekt z ramienia agencji odpowiadają Agnieszka Burzyńska (managing director), Paulina Śliwińska (PR Manager) oraz Jacek Prośniak (junior account executive). Agencja pozyskała klienta w drodze działań new business. Strategia public relations dla klienta ma na celu budowanie świadomości nowej marki, kreowanie jej ekskluzywnego wizerunku oraz edukację konsumentek.

Marka kosmetyków MUD powstała dzięki talentowi i know-how ekspertów ze szkoły makijażu dla profesjonalistów Make-up designory, którą założono w Los Angeles w 1997 r. We wrześniu 2011 r. powstała w Polsce pierwsza filia szkoły Make-up designory.

Agencja Public Relations studio PRowokacja (www.studioprowokacja.pl) działa na rynku od 2004 roku. W tym czasie agencja zrealizowała szereg projektów public relations dla polskich i międzynarodowych korporacji. Specjalizuje się w obsłudze firm z branży Beauty, Fashion, IT oraz FMCG. W ostatnim roku agencja pracowała m.in. dla kilku projektów firmy Energizer Polska, marki Wilkinson oraz firm Passus sp. z o.o, Panda Security Polska, Belutti.


* * *




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS