„Sprzedaż ubezpieczeń w oparciu o platformę directową stanowi podstawę działalności Liberty Direct, dlatego jakość serwisu internetowego ma dla firmy fundamentalne znaczenie” – komentuje Marta Perwenis, Kierownik Działu Sprzedaży Internetowej Liberty Direct. „Od początku 2011 r. kładziemy także coraz większy nacisk na rozwój współpracy z multiagencjami. Z tego względu ze stroną zostały zintegrowane portale dedykowane partnerom biznesowym” – dodaje Perwenis.
„Profesjonalizm Liberty Direct w obszarze budowy serwisu internetowego został wielokrotnie potwierdzony przez niezależnych ekspertów. Dwukrotnie otrzymaliśmy Certyfikat Użyteczna Strona, którego celem jest określanie poziomu funkcjonalności, bezpieczeństwa oraz jakości serwisów internetowych. Zostaliśmy także wyróżnieni w raporcie „OC w Internecie. Użyteczność serwisów internetowych polskich ubezpieczycieli OC” przygotowanym pod patronatem Rzecznika Ubezpieczonych przez firmę doradczą Making Waves. Jestem przekonany, że nasz nowy serwis również będzie cieszył się uznaniem - zarówno Klientów jak i profesjonalistów” - komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.