![150x110](https://www.wirtualnemedia.pl/media/pr/100x80/117_1338210330_Banner_Summer_of_Sports_1.jpg)
Transmisja 3D na żywo z kortów Roland Garros dzięki współpracy Panasonic i Eurosport!
Warszawa, 28 maja 2012 r. — firma Panasonic rozpoczyna kampanię „Summer of Sports”, w ramach której zapewni transmisję 3D na żywo z popularnych wydarzeń sportowych. Kampania ruszyła 27 maja br. wraz z początkiem turnieju Roland Garros. Wyłącznymi partnerami projektu w Polsce są Eurosport i platforma cyfrowa CYFRA+.
W ramach kampanii Panasonic udostępnia na terenie całej Polski transmisję 3D na żywo z kortów Roland Garros w 96 sklepach dystrybuujących telewizory Panasonic. Klienci mają okazję kibicować swoim faworytom na specjalnie zaprojektowanych w tym celu stoiskach. Transmisje dostępne są także przez 24 godziny na dobę w kanale CANAL+ 3D dla abonentów CYFRY+ posiadających w domu odpowiedni odbiornik.
Przekaz w 3D obejmuje mecze odbywające się na korcie centralnym w trakcie całego turnieju w dniach 27 maja – 10 czerwca. W dniach 27 maja – 4 czerwca transmisje na żywo będą się rozpoczynać o godz. 11:00, a kończyć ok. 20:30, a od 5 do 8 czerwca (ćwierćfinały i półfinały) od godz. 14:00. Finały kobiet i mężczyzn odbędą się kolejno 9 i 10 czerwca o godz. 15:00. Dla osób, które w czasie transmisji na żywo nie będą mogły obejrzeć wybranego przez siebie spotkania emitowane będą również powtórki.
Iwona Burzyńska, Panasonic PR Manager Poland & Baltics mówi: „Panasonic to lider w dziedzinie nowych technologii i rozwiązań 3D, dlatego bardzo się cieszymy, że możemy zaoferować naszym klientom wyjątkowe, sportowe wrażenia w 3D. Jako wieloletni sponsor Igrzysk Olimpijskich, które Panasonic wspiera między innymi użyczając zaawansowanych technologii wizualnych, możemy pochwalić się bogatym doświadczeniem w dostarczaniu wysokiej jakości transmisji z wydarzeń sportowych najwyższej rangi. W ramach kampanii „Summer of Sports” dzielimy się tymi doświadczeniami i sportową pasją z naszymi klientami oferując im nowatorskie rozwiązania 3D i najwyższy standard transmisji na żywo.”
Elementem kampanii Panasonic skoncentrowanej wokół najważniejszych wydarzeń sportowych tego sezonu jest również poprzedzająca Igrzyska, trwająca do 30 czerwca br. Promocja Olimpijska, w której do wygrania jest wyjazd na Olimpiadę do Londynu oraz wyposażenie mieszkania w sprzęt Panasonic. Za samą rejestrację w konkursie można zdobyć jedną z 10 000 limitowanych olimpijskich koszulek. Szczegóły i rejestracja na stronie www.olimpiada.panasonic.pl oraz w zakładce „Panasonic – Włącz się do gry!” https://www.facebook.com/panasonicpolska
O Panasonic
Panasonic Corporation jest światowym liderem w produkcji elektroniki i innowacjach technologicznych w trzech obszarach: konsumenckim, biznesowym i przemysłowym. Firma z siedzibą w Osace, w zakończonym 31 marca 2012 roku finansowym, zanotowała sprzedaż netto w wysokości 7,85 bilionów jenów. Akcje firmy notowane są na giełdach w Tokio, Osace, Nagoyi oraz w Nowym Jorku (symbol NYSE: PC). Firma Panasonic w roku 2018 będzie świętowała 100 rocznicę powstania, wizja firmy zakłada, że do tego roku Panasonic będzie najbardziej ekologicznym producentem elektroniki na świecie. Więcej informacji o firmie i marce Panasonic oraz jej zaangażowaniu w zrównoważony rozwój biznesu znajduje się pod adresem http://panasonic.net/ lub http://panasonic.pl/.
Panasonic Polska – znajdź nas online!
http://www.facebook.com/panasonicpolska
http://www.youtube.com/PanasonicPolska
O GRUPIE EUROSPORT:
Grupa Eurosport to wiodąca w Europie multimedialna platforma sportowa. Eurosport, to czołowy kanał sportowy, nadawany w 20 wersjach językowych, który dociera do 129 milionów gospodarstw domowych w 59 krajach. Eurosport HD to nadawany równolegle do Eurosportu kanał wysokiej rozdzielczości. Eurosport 2, kanał promujący sporty nowej generacji, nadawany w 18 wersjach językowych w 47 krajach. Eurosport 2 HD został uruchomiony w sierpniu 2009. Kanał Eurosport Asia-Pacific dociera do 17 krajów tego regionu. Eurosportnews dostarcza najświeższe informacje sportowe na całym świecie. Eurosport posiada sieć sportowych stron internetowych w 11 językach, w tym prowadzone wspólnie z Yahoo! serwisy w Niemczech, Hiszpanii, Włoszech i Wielkiej Brytanii. Eurosport jest pierwszą w rankingach europejską internetową platformą sportową odwiedzaną przez ok. 19 mln unikalnych użytkowników miesięcznie(comScore). Eurosport Mobile oferuje strumieniową transmisję Live, strony i aplikacje mobilne w 10 językach, dostarczając informacje sportowe oraz wyniki na żywo. Eurosport Player to serwis internetowej telewizji dający dostęp do relacji na żywo oraz materiałów archiwalnych w 52 krajach w tym 18, które wprowadziły usługę w technologii mobilnej. Eurosport Events specjalizuje się w organizacji, zarządzaniu i promocji międzynarodowych imprez sportowych. Więcej informacji: www.eurosportcorporate.com oraz www.eurosport.pl
O CYFRZE+
CYFRA+ to platforma cyfrowa oferująca unikalny zestaw wszystkich dostępnych w Polsce kanałów premium, w tym CANAL+ HD, CANAL+ Film HD i CANAL+ Sport HD oraz najbogatszy wybór kanałów tematycznych, w tym stacji własnej produkcji: ale kino!, PLANETE, MiniMini, ZigZap/HYPER, Kuchnia.tv i Domo.tv. CYFRA+ to wybór ponad 150 kanałów RTV oraz dostęp do kilkuset stacji FTA. Platforma oferuje szeroki wachlarz kanałów filmowych i sportowych, dokumentalnych, muzycznych, dziecięcych, informacyjnych i rozrywkowych. CYFRA+ to również unikalne usługi dodatkowe: m.in. standard HDTV (19 kanałów HD), CYFRA+ Multiroom, PVR, CANAL+ NA ŻYCZENIE, CYFRA+ VOD, wybór wersji filmu z lektorem lub napisami, rozbudowany przewodnik po programach (EPG) i ofertę dla dorosłych RelaXXX. CYFRĘ+ odbiera 1, 55 mln gospodarstw domowych w Polsce. Operatorem platformy jest CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o. Więcej informacji na www.cyfraplus.pl