Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-10-04

A A A POLEĆ DRUKUJ

Slovak Telekom i Ericsson podpisują pięcioletnią umowę w sprawie usług zarządzanych w sieciach stacjonarnych

150x110
  • Pierwszy kontrakt firmy Ericsson dotyczący usług zarządzanych w Słowacji
  • Pięcioletnia umowa obejmuje zarządzanie utrzymaniem i operacjami sieci stacjonarnej Slovak Telekom
  • Od 1 października 100 pracowników zostanie przeniesionych ze Slovak Telekom do Ericssona


Slovak Telekom, największy operator multimedialny Słowacji, członek międzynarodowej korporacji Deutsche Telekom Group, zlecił firmie Ericsson świadczenie usług zarządzanych zapewniających obsługę centrum operacji sieci stacjonarnej oraz operacji i utrzymania w terenie. Na mocy tej pierwszej w Słowacji umowy firmy Ericsson w sprawie usług zarządzanych 100 pracowników Slovak Telekom zostanie od 1 października przeniesionych do Ericssona i powiększy swoimi kompetencjami dotychczasowe doświadczenie firmy w tej dziedzinie.


Ruediger J. Schulz, Chief Operating Officer Network and IT, Slovak Telekom, mówi: „Wiemy, że firma Ericsson zdobyła ogromne doświadczenie w dziedzinie przenoszenia i przekształcania realizując ponad 300 kontraktów dotyczących usług zarządzanych na całym świecie. Dzięki temu, że nasi pracownicy w Słowacji dołączą do globalnego zespołu 50 000 specjalistów firmy Ericsson w dziedzinie usług, pracujących w 180 krajach, nasza firma zdobędzie cenną wiedzę i będzie mogła się rozwijać oraz świadczyć najwyższej jakości usługi swoim klientom”.

Marian Bezak, prezes oddziału firmy Ericsson w Słowacji, mówi: „Usługi zarządzane to jeden z najszybciej rozwijających się segmentów rynku, ponieważ operatorzy zdają sobie sprawę z korzyści, jakie daje możliwość pełnego skoncentrowania się na sprzedaży i marketingu usług dla swoich klientów zamiast na technologii. Ta umowa umożliwia nam rozszerzenie działalności w Słowacji przez pozyskanie wiedzy i doświadczenia pracowników Slovak Telekom. Uważamy ją za kolejny etap długoterminowej partnerskiej współpracy między firmami Slovak Telekom i Ericsson”.

Aktualnie Ericsson obsługuje sieci, z których korzysta ponad 2 miliardy abonentów, i zarządza sieciami, które mają ponad 800 milionów abonentów na całym świecie.

W ubiegłych latach firma zainwestowała 1 miliard USD w narzędzia, metody i procesy umożliwiające klientom utrzymywanie kosztów na niskim poziomie, a jednocześnie dające największe możliwości pracownikom i użytkownikom.

Ericsson będzie zarządzać Centrum Operacji Sieciowych Slovak Telekom i operacjami w terenie z 12 oddziałów na obszarze Słowacji, a także zapewni serwis prewencyjny i interwencyjny sieci.

O firmie Ericsson 

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, jest liderem w dziedzinie technologii mobilnych 2G, 3G i 4G i obsługuje sieci, z których korzysta ponad miliard abonentów. Zajmuje również czołową pozycję na rynku usług zarządzanych. Oferta firmy obejmuje infrastrukturę sieci stacjonarnych i komórkowych, usługi telekomunikacyjne, oprogramowanie oraz rozwiązania szerokopasmowe i multimedialne dla operatorów, przedsiębiorstw i branży medialnej. Spółki joint venture Sony Ericsson i ST-Ericsson zapewniają klientom osobiste urządzenia komunikacji mobilnej wyposażone w bogaty zestaw funkcji.

Ericsson realizuje swój długofalowy cel, jakim jest „stać się siłą napędową postępu w świecie komunikacji” poprzez innowacje, zaawansowane technologie oraz rozwiązania biznesowe zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju. Firma powstała w 1876 r. Ma centralę w Sztokholmie. Działa w 175 krajach i zatrudnia ponad 90 000 pracowników. W 2010 r. uzyskała przychody w wysokości 203.3 mld SEK (28,2 mld USD). Ericsson jest notowany na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

Zapraszamy na:

www.twitter.com/ericsson_poland 

www.youtube.com/ericssonpolska 

www.facebook.com/ericssonpolska 

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS