![150x110](https://static.wirtualnemedia.pl/media/pr/100x80/12467.jpg)
SITEIMPULSE dostawcą dedykowanego rozwiązania monitorującego 11 serwisów internetowych firmy Kaspersky Lab.
Kaspersky Lab - jeden z czołowych dostawców oprogramowania antywirusowego - wykorzystuje w swoich działaniach e-commerce 11 serwisów internetowych i jeszcze więcej lokalnych wersji językowych.
Działając w ponad 100 krajach i zapewniając ochronę antywirusową dla ponad 300 milionów użytkowników, firma nie może sobie pozwolić na przeoczenie choćby najmniejszej awarii stron internetowych.
Na dostawcę rozwiązania monitorującego została wybrana agencja SITEIMPULSE - operator popularnego serwisu www.monitoring-stron.pl.
W krótkim czasie powstało dedykowane rozwiązanie testujące dostępność, formularze internetowe oraz procesy e-commerce w 11 serwisach internetowych Kaspersky Lab.
Aplikacja testuje monitorowane strony co 60 sekund, do potwierdzenia awarii wykorzystując dodatkowe stacje monitorujące zlokalizowane na innych kontynentach. Wszystkie nieprawidłowości są rejestrowane a pracownicy Kaspersky Lab są niezwłocznie powiadamiani za pomocą poczty elektronicznej oraz wiadomości SMS.
Dostosowany do potrzeb Klienta system agregowania i raportowania danych oraz wygodne zarządzanie użytkownikami zapewniają administratorom z wszystkich krajów pełną informację na temat funkcjonowania monitorowanych serwisów.
Dedykowane rozwiązania są uzupełnieniem podstawowej oferty monitoringu dostępności stron internetowych, dostępnej od ręki na www.monitoring-stron.pl.
-----
SITEIMPULSE to agencja marketingu internetowego, której korzenie sięgają 1998 roku. Od 2007 roku SITEIMPULSE świadczy usługi monitoringu serwisów internetowych - obecnie dla klientów z 13 krajów świata. Więcej informacji: www.siteimpulse.com