W Polsce istnieją setki korporacji taksówkowych. Każda z nich posiada inny numer telefonu oraz inny standard obsługi, co może być dość uciążliwe dla pasażerów. W PST 19 123, dzięki Systemowi Automatycznej Rezerwacji Przejazdu, istnieje możliwość zamawiania taksówek za pomocą jednego numeru na terenie całego kraju. To pierwsza tego rodzaju usługa na polskim rynku telekomunikacyjnym – mówi Aneta Ogrodniczek, dyrektor zarządzająca Sawa Taxi, odpowiedzialna za projekt PST 19 123. Dzięki temu systemowi pasażerowie mogą zamawiać taksówki Polskiej Sieci Taxi w każdym mieście wojewódzkim za pomocą numeru 19 123, bez konieczności wybierania numerów kierunkowych. System identyfikuje położenie osoby telefonującej i kieruje ją do jednego z siedemnastu call center. To rozwiązanie jest szczególnie atrakcyjne dla osób często podróżujących po kraju. Liczymy na to, że system PST będzie rozwijał się dynamicznie i już wkrótce dołączą do niego nowe miasta i korporacje – dodaje Aneta Ogrodniczek.
Twórcy systemu PST 19 123 położyli duży nacisk na możliwość zastosowania go w działalności B2B. Dzięki wygodzie związanej z możliwością rozliczania się za pomocą jednej faktury, wystawianej za dany okres rozliczeniowy, a także preferencyjnym stawkom za przejazd, korzystanie z Polskiej Sieci Taxi jest bardzo efektywnym rozwiązaniem. Możliwość bieżącej kontroli kosztów, zestawień i statystyk przejazdów oraz łatwość podróżowania, dają pracodawcy atrakcyjną alternatywę dla kupna lub leasingu auta.
O korzyściach płynących z korzystania z systemu PST 19 123, przekonała się firma Ernst&Young, która nawiązała współpracę z korporacją Sawa Taxi już w 2003 roku.
Koszty podróży służbowych znacznie zmalały. Otrzymaliśmy też bardzo atrakcyjne rabaty. Dodatkowo, więcej pracowników zaczęło korzystać z jednego dostawcy usług przy sprawnie działającym systemie rozliczeń w obu firmach. Wdrożenie systemu PST 19 123 opłaciło się zarówno nam, jak i Sawa Taxi. Poza generowaniem oszczędności wynikających zarówno z większego wolumenu po stronie korporacji, większych rabatów dla Ernst&Young, ograniczyło koszty administracyjne związane z rozliczaniem setek papierowych rachunków po obu stronach – mówi Beata Olender, która odpowiadała za wdrożenie nowego rozwiązania w Ernst&Young. Dodatkowo, Sawa Taxi była jedyną korporacją posiadającą oddziały np.: w Katowicach czy Krakowie, gdzie również funkcjonował system PST 19 123, co zwiększyło atrakcyjność i opłacalność współpracy. Pracownicy podróżujący między oddziałami Ernst&Young, bardzo cenili sobie możliwość korzystania z jednej karty w kilku miastach w Polsce – dodaje Beata Olender.
Więcej informacji o systemie Polska Sieć Taxi, w tym szczegółowe dane na temat korporacji wchodzących w jej skład znajdują się pod adresem: http://www.sawataxi.com.pl/polska_siec_taxi