Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-10-05

A A A POLEĆ DRUKUJ

Samsung sponsoruje „Biznes to rozmowy”

Samsung po raz kolejny został sponsorem kongresu wymiany doświadczeń na temat nowych technologii i ich zastosowania: „Biznes to rozmowy”, który odbył się 4 października w Warszawie. W specjalnie przygotowanej strefie, przedstawiciele firmy dzielili się swoimi doświadczeniami oraz zaprezentowali zastosowania i możliwości poszczególnych produktów firmy Samsung w życiu zawodowym.

 

Samsung jako firma dostarczająca produkty, które z powodzeniem są wykorzystywane w biznesie na całym świecie zaprezentował podczas kongresu m.in.: tablety, Galaxy Note 10.1, Galaxy Note, Galaxy S III, biznesowe notebooki serii 9, monitor 750 serii 7 oraz korzyści płynące ze Smart TV i technologii All Share, które pozwalają na wygodną wymianę plików pomiędzy poszczególnymi urządzeniami.

 

Kongres Netii pod hasłem „Biznes to Rozmowy”, jest znanym miejscem wymiany doświadczeń o nowych technologiach i ich zastosowaniu w biznesie. Formuła Kongresu to z jednej strony krótkie dynamiczne sesje, a z drugiej strony - szerokie spektrum inspirujących tematów.

W każdej edycji Kongresu udział biorą wyjątkowe osobowości świata biznesu. Wśród gości specjalnych byli dotychczas: Steve Woźniak, współzałożyciel Apple, Tim Berners Lee – „ojciec chrzestny” internetu oraz Randi Zuckerberg, była szefowa marketingu Facebooka i siostra założyciela.

 

„Biznes to Rozmowy” to także możliwość nawiązania relacji pomiędzy przedstawicielami firm z wielu branż – ekspertami i praktykami biznesu. Spotykają się tutaj zarówno specjaliści, jak i poszukujący inspiracji managerowie i właściciele firm. Uczestnicy mają możliwość nie tylko wysłuchania interesujących wystąpień, ale także przetestowania najnowszych rozwiązań wspierających komunikację.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS