Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-03-14

A A A POLEĆ DRUKUJ

Rynek ubezpieczeń direct pod lupą Bankier.pl

Samochód, mieszkanie czy siebie bez trudu można dziś ubezpieczyć "zdalnie". Sprawdź, co oferuje polski rynek direct i gdzie naprawdę zawrzesz umowę, a później zlikwidujesz szkodę bez konieczności stawiania się w firmie ubezpieczeniowej.

Hasło "szybki zakup" przywołuje na myśl głównie internet. Niby słusznie, ale nie do końca. Prócz klasycznej wymiany maili czy wypełnienia formularza zawieszonego na stronie www, polisy sprzedaje się też na czacie, przez telefon czy SMS-em. Choć dla większości czytających ten tekst bezkonkurencyjnym udogodnieniem wydaje się internet, większość directów nadal stawia na telefon.

Podstawą jest infolinia - ma ją w ofercie (najczęściej zareklamowaną dużą, wyraźną czcionką w atrakcyjnym miejscu na stronie www) każda z firm. Jednak uwaga na szczegóły. Nawet doskonale łatwy do zapamiętania numer telefonu nie wystarczy bowiem do szczęścia, jeśli będzie służył klientom wyłącznie w dni robocze, między 9:00 a 17:00. Nie wszyscy ubezpieczyciele zdobyli się na telefoniczną gotowość w wymiarze 24/7, większość biur obsługi klienta dyżuruje na linii od poniedziałku do soboty. Nieco lepiej sytuacja wygląda w przypadku infolinii przyjmującej zgłoszenia szkód.

Żeby telefonicznie porozmawiać z konsultantem o polisie, najczęściej nie trzeba nawet dzwonić - na stronach internetowych przygotowano formularze, których wypełnienie (ze wskazaniem dogodnej daty i godziny) skutkuje telefonem do klienta, na koszt ubezpieczyciela. Istotą systemu direct jest przenoszenie relacji do sieci, dlatego rzadko kiedy, wyjątkiem choćby PZU Online, tą samą drogą uda się umówić na spotkanie w placówce.

Więcej informacji: http://www.bankier.pl/wiadomosc/Rynek-ubezpieczen-direct-pod-lupa-Bankier-pl-2287748.html. Przy powoływaniu się na analizę, prosimy o podanie źródła Bankier.pl.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS