Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2018-05-10

A A A POLEĆ DRUKUJ

RiverWood marketing z loterią konsumencką dla International Paper

Wystartowała obsługiwana przez RiverWood marketing loteria konsumencka International Paper „Biuro z POLotem”, skierowana do polskich przedsiębiorców. W losowaniu nagród udział wezmą uczestnicy, którzy po kupnie minimum jednego kartonu dowolnego papieru POL wypełnią formularz zgłoszeniowy i zarejestrują fakturę.

 

Każdego tygodnia rozlosowana zostanie nagroda główna loterii - 10 000 zł przeznaczonych na metamorfozę biura. Dodatkowo co tydzień na uczestników czeka dwadzieścia voucherów o wartości 100 zł do perfumerii Douglas.

Loterii towarzyszy akcja edukacyjna oparta na rozmowach ze specjalistami i praktykami, którzy podzielili się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu organizacji przestrzeni biurowej oraz zarządzania firmą.

Szczegóły akcji dostępne są na stronie https://biurozpolotem.pl/.

 

Z ramienia RiverWood marketing akcję koordynuje Sandra Gbiorczyk, Senior Account Executive.

 

IP prowadzi działalność w Polsce od 1992 roku, zatrudniając prawie 2,5 tys. pracowników w dwóch głównych siedzibach: w fabryce papieru i celulozy w Kwidzynie oraz w Centrum Usług Wspólnych w Krakowie. Firma posiada również swój dział sprzedaży w Warszawie.

 

 

RiverWood marketing (wchodząca w skład Grupy RiverWood) to agencja marketingu zintegrowanego, oferującą pełną obsługę we wszystkich kanałach komunikacji. Od 2011 roku współpracowała z takimi klientami, jak: Volkswagen Group, Lorenz Bahlsen, Phillip Morris International, Teva, Van Pur, Müller, Nestle, Mondelez, Amica, Microsoft, International Paper, Roche, Kraft Heinz, Pamapol, Mars, Lidl.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS