Nowe przygody pary sympatycznych bohaterów można śledzić w najważniejszych stacjach o zasięgu ogólnopolskim (TVP, TVN i Polsatu) oraz na wybranych kanałach tematycznych. Ogłoszenia prasowe ukażą się w szerokiej gamie dzienników, tygodników i miesięczników.
Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz, Damian Cendrowicz, Joanna Jezierska, Anna Kubeł, Monika Zaręba i Malwina Stopińska. Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Anna Kopytko-Świtkiewicz (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej). Reżyserię spotu powierzono Sebastianowi Pańczykowi. Za produkcję odpowiedzialny jest dom produkcyjny Film It, a za postprodukcję Platige Image. Planowanie mediów zrealizował dom mediowy MEC.
Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 3 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ok. 35 spotów telewizyjnych i 50 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a za skuteczność został nagrodzony w 2011 roku w konkursie EFFIE zdobywając Grand Prix.
***
Publicis Sp. z o.o. to jedna z największych i najbardziej utytułowanych agencji reklamowych w Polsce. W ostatnim czasie zdobyła trzy statuetki w konkursie Effie 2012. Rok wcześniejzdobyła Grand Prix Effie 2011 i Brąz na największym międzynarodowym festiwalu kreatywnym Cannes Lions a Media i Marketing Polska uznał ją za Agencją Dobrego Formatu roku 2011. Publicis należy do największej w Europie i czwartej na świecie grupy komunikacji marketingowej Publicis Groupe zatrudniającej 43 000 osób w 104 krajach. Agencja Publicis obsługuje w Polsce m.in. takich klientów, jak: L’Oréal Polska, Telekomunikacja Polska S.A./Orange, Procter & Gamble, Sanofi, Nestle, BNP Paribas oraz Renault.