Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-09-19

A A A POLEĆ DRUKUJ

„Proama liderem wzrostu w OC”

155 % - to dynamika wzrostu udziału Proama w rynku OC w I półroczu 2014 według wyliczeń Dziennika Ubezpieczeniowego. W rankingu redakcji Proama zajmuje obecnie szóste miejsce pod względem zebranego w tym okresie przypisu składki.

            Dziennik Ubezpieczeniowy dokonał obliczeń na podstawie składek odprowadzanych do UFG. Z szacunków redakcji wynika, że udział Proama w rynku ubezpieczeń OC posiadaczy pojazdów mechanicznych wzrósł z 2,6% na koniec I półrocza 2013 do 4% w czerwcu br. To dało ubezpieczycielowi awans aż na szóste miejsce, wśród 28 towarzystw, oferujących ubezpieczenia komunikacyjne, które znalazły się w rankingu. Taki wzrost sprawił, że Dziennik Ubezpieczeniowy po raz kolejny określił Proama jako najdynamiczniej rozwijającą się firmę ubezpieczeniową w Polsce:

Najbardziej dynamicznie rozwijającym się ubezpieczycielem, również tradycyjnie w ostatnim okresie, była Proama, (…) osiągając 177 mln zł. Z tej kwoty aż 59 mln zł to wzrost w stosunku do I półrocza 2013. (…) Dynamika udziału w rynku wyniosła 155%.” – napisał Dziennik Ubezpieczeniowy w artykule zatytułowanym: „Proama liderem wzrostu w OC”.

- Za tak dobre rezultaty podziękowania należą się agentom, którzy generują ponad 80% naszej sprzedaży. Jesteśmy bowiem tradycyjną firmą z nowoczesnymi rozwiązaniami, a multikanałowy model sprzedaży to jeden z bardzo ważnych elementów naszej strategii. Dziękuję również całemu zespołowi Proama, którego ciężka praca i doskonała współpraca sprawiają, że codziennie z optymizmem przychodzę do pracy – mówi Łukasz Jadachowski, Dyrektor Generalny Proama.

            Dziennik Ubezpieczeniowy zwrócił uwagę na jeden z wielu elementów działalności Proama: - Proama zyskuje rynek doskonałymi kampaniami marketingowymi. Ostatnia i radiowa, i telewizyjna to fantastyczny majstersztyk doskonale wykorzystujący największą słabość polskiego rynku komunikacyjnego - oparcie decyzji klienta na wyborze multiagenta – pisze Marcin Broda, Redaktor Naczelny Dziennika Ubezpieczeniowego w komentarzu do artykułu.

            Efektywność biznesowa działań reklamowych Proama została również doceniona przez najlepszych marketingowych ekspertów – ubezpieczyciel po raz kolejny został nominowany do nagrody Effie, której głównym kryterium oceny jest właśnie efektywność.

 


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS