Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-02-15

A A A POLEĆ DRUKUJ

Mocne wejście w 2012: Revenue Trends

150x110

W dniach 27-28 lutego 2012r.  NoNoobs.pl zaprasza na pierwszą konferencję z cyklu Revenue Trends  (http://www.revenuetrends.pl/program) poświęconą skutecznym metodom uzyskiwania zwrotu z inwestycji w online, nowe technologie, reklamę oraz ecommerce. W programie m. in. rozmowa Tomasza Józefackiego i Łukasza Wejcherta - byłych szefów największych polskich graczy internetowych oraz gościa specjalnego Tomasa Belli (CEO Piano Media).

Pierwszy dzień konferencji poświęciliśmy aktualnej sytuacji w branży online, modelom biznesowym, które w kontekście ogromnych zmian zachodzących na rynku, wymagają modyfikacji i wymuszają poszukiwanie nowych źródeł przychodu – mówi Agnieszka Świtkowska, co-founder NoNoobs.pl S.A.

Konferencję otworzy prezentacja Andrzeja Garapicha (prezes PBI) podsumowująca  wyniki popularności witryn na podstawie badania Megapanel PBI/ Gemius, zaś ewolucję modeli przychodowych w Internecie od 1995 r. do 2020 r. przeanalizuje dr Marek Jerzy Minakowski (publicysta, Tek24.pl). W jaki sposób dywersyfikują przychody najwięksi gracze na rynku? - to tematy wystąpień Krzysztofa Dobrzyńskiego (head of social ads and application department NK.pl) oraz Tomasza Nowaka (dyrektor departamentu commerce,Grupa Onet.pl ). O potencjale danych oraz sposobie ich  monetyzacji opowie Maciej Wicha (dyrektor ds. transakcji i usług w segmencie Internet, Agora).

Przychody reklamowe rosną, przychody z ecommerce również, jednak graczy rynkowych przybywa jeszcze szybciej. Pojawiają się nowe kanały przychodowe i modele biznesowe, błyskawicznie rosnący Groupon i setki jego klonów pokazują, że nawet w sprzedaży można być innowacyjnym. Warto się uczyć od graczy rynkowych, którzy mają już spory dorobek oraz od tych, którzy wdrażają z sukcesem nowe strategie. Dla każdej firmy przecież kluczowe są przychody i to właśnie ten temat jest motywem przewodnim Revenue Trends 2012Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs.pl S.A.

Drugi dzień konferencji zdominuje temat pozyskiwania funduszy na nowe projekty oraz nowatorskich modeli biznesowych, którymi pochwalić się mogą startupy. O warunkach inwestowania w Polsce będą rozmawiali Mariusz Jarzębowski (główny doradca ds. innowacji i przedsiębiorczości, demosEUROPA Centrum Strategii Europejskiej) oraz  Krzysztof Kowalczyk (partner zarządzający, HardGamma Ventures).

W bloku tematycznym dotyczącym ecommerce, usług oraz płatnych treści zaprezentowane zostaną min. wyniki badań klientów sklepów internetowych – przeprowadzone przez Gemius, oraz bardziej i mniej znane modele generowania przychodu w ecommerce Tomasz Karwatka (prezes zarządu Divante).

Na konferencji Revenue Trends nie zabraknie także wystąpień poświęconych reklamie i omówieniu wyzwań i zjawisk, które można zaobserwować na naszym rynku - Raport mniejszości czyli kto naprawdę rządzi na polskim rynku reklamy internetowej i top 5 polskich ściem w mediach interaktywnych (edition 2012 ad) przedstawią Michał Kreczmar (dyrektor ds. rozwoju produktu reklamowego Agora (Gazeta.pl)  i Przemysław Bartkowiak president & founder, Revenue Alley


 

Revenue Trends 2012 to spotkanie dedykowane przedsiębiorcom internetowym chcącym stale zwiększać zwrot z inwestycji we własny biznes. W trakcie 2 dniowej konferencji specjaliści i praktycy przedstawią różne strategie generowania przychodów, pokażą narzędzia wspierające zwiększenie zysków z rynku internetowego i mobilnego. W trakcie konferencji Revenue Trends 2012 poznasz najnowsze trendy, które mają szansę zdominować branżę internetową.

Program Konferencji: http://www.revenuetrends.pl/program

Zgłoszenia: http://www.revenuetrends.pl/rejestracja-na-konferencje

 

Organizator:

NoNoobs.pl S.A. (www.nonoobs.pl)

NoNoobs.pl S.A. prowadzi działalność w zakresie organizacji konferencji i targów tematycznych związanych z nowymi technologiami. Spółka zamierza również uruchomić serwis informacyjno-społecznościowy skierowany do branży internetowej. Tematyka witryny obejmować będzie takie zagadnienia, jak internet, e-commerce, reklama internetowa, social media oraz finansowanie biznesów internetowych. Spółka zrealizowała z sukcesem konferencję i raport Game Industry Trends 2011, a w najbliższym czasie planuje Revenue Trends  i Generation Mobile. 








Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS