Oprogramowanie Comarch OPT!MA zapewni integrację obszarów: logistyki, kadr oraz księgowości. Dzięki wdrożonemu programowi nastąpi zautomatyzowanie procesów w firmie, co przełoży się na zmniejszenie kosztów oraz ujednolicenie procedur i wyeliminowanie zbędnych czynności.
Comarch OPT!MA to program stworzony z myślą o rynku małych i średnich firm działających w różnych branżach. Zawiera kilkanaście zintegrowanych aplikacji-modułów obsługujących różne obszary działalności przedsiębiorstwa. Program usprawnia działanie firmy w kluczowych dla jej poprawnego funkcjonowania i rozwoju obszarach: handel i usługi, zarządzanie, księgowość oraz rozliczenia i kadry.
Małopolskie Centrum Biotechniki Sp. z o.o. prowadzi działalność w czterech województwach: małopolskim, opolskim, podkarpackim i śląskim. Obecnie Centrum posiada terenowe oddziały w Brzesku, Czerminie, Częstochowie, Jaśle, Karczowie, Kleczy Dolnej, Nowym Sączu, Przeworsku i Zabierzowie. Firma współpracuje także z instytutami w całej Polsce oraz za granicą m.in. w Niemczech i we Francji.
OPTeam S.A. jest dostawcą zintegrowanych rozwiązań ERP, producentem rozwiązań branżowych: OPTIbudowa – dla firm budowlanych oraz OPTIprodukcja – dla firm produkcyjnych. Firma ma na swoim koncie wiele wdrożeń w średnich i dużych przedsiębiorstwach, m.in. PKM Duda SA, PGE SA, ER-EA Sp z o.o., ZTB Bodaczów, Wojnarowscy Sp. z o.o.