Efekty pracy Małgorzaty Kalicińskiej można obejrzeć na stronie kampanii www.corewellness.pl, spot jest dostępny także pod linkiem: www.corewellness.pl/general/film_edukacyjny_corewellness/
Pisarka o potrzebie rozmawiania
Aż 64% Polek w razie wystąpienia u nich NTM, chciałoby zachować ten problem dla siebie – wynika z raportu przygotowanego na zlecenie marki TENA, inicjatora kampanii CoreWellness. Eksperci podkreślają, że dla wielu pań problem NTM jest na tyle wstydliwy, że często boją się rozmawiać na ten temat z innym, ponieważ uważają tę dolegliwość za mało powszechną. Tymczasem może ona dotyczyć nawet co 4. kobiety. Nie powinniśmy obawiać się rozmowy, gdyż może ona okazać się źródłem wymiany doświadczeń. Nic tak nie pomaga, jak poznanie doświadczeń osoby, która miała NTM i się z niego wyleczyła. Wiem to na swoim przykładzie. Dla każdej z nas ważne jest to, aby być akceptowaną i czuć się kobieco mimo dolegliwości zdrowotnych. Pierwszym krokiem do tego jest szczera rozmowa o problemie, z przyjaciółką, partnerem, z lekarzem! Drogie Panie, zacznijmy rozmawiać o dolegliwości nietrzymania moczu, poszukujmy wsparcia, zacznijmy sobie pomagać! – przekonuje Małgorzata Kalicińska, ambasadorka kampanii CoreWellness – wewnętrzna siła.
O kampanii
Celem kampanii „CoreWellness – wewnętrzna siła” jest edukowanie społeczeństwa na temat możliwości prowadzenia aktywnego trybu życia przez osoby dotknięte problemem nietrzymania moczu, obalenie mitów na temat NTM jako dolegliwości osób starszych i schorowanych oraz zachęcenie kobiet do poruszania tego tematu podczas rozmowy ze swoim lekarzem. Kampanię wspierają wybitni eksperci z dziedziny ginekologii i urologii.
W ramach kampanii „CoreWellness – wewnętrzna siła” (www.corewellness.pl) uruchomiona została bezpłatna infolinia ekspercka. W każdą pierwszą środę miesiąca można skorzystać z telefonicznych konsultacji psychologa oraz pielęgniarki urologicznej w zakresie NTM. Psycholog pomoże zmierzyć się z lękiem przed rozmową, a pielęgniarka urologiczna wytłumaczy, czym jest NTM.