„Najszybciej rozwijamy obecnie dystrybucję poprzez multiagencje, ale nie bez znaczenia pozostaje współpraca z ponad 3 tys. komisów w całej Polsce. Trzonem sprzedaży Liberty Direct pozostają kanały directowe, które wspieramy kampaniami telewizyjnymi i internetowymi promującymi OC oraz ofertę AC. Poszukujemy równocześnie nowych form dotarcia do Klienta - z tego względu testujemy innowacyjne rozwiązania takie jak np. sprzedaż przez serwisy zakupów grupowych” - komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct. „W porównaniu do konkurencji utrzymujemy atrakcyjne stawki zarówno dla samochodów nowych jak i używanych. Modyfikujemy również ofertę - w ostatnich miesiącach wprowadziliśmy nowe opcje Autocasco Warsztat i Warsztat Plus, które spotkały się z dobrym przyjęciem Klientów” - dodaje Karski.
Obecnie rynek ubezpieczeń oparty o platformy direct jest wart ponad 800 mln zł, z czego główną grupę − 90% − stanowią ubezpieczenia komunikacyjne OC i AC. Pozostałe 10% przypada na NNW, assistance, ubezpieczenia turystyczne oraz mieszkaniowe. Na koniec 2011 roku rynek ubezpieczeń direct może zdecydowanie przekroczyć 1 mld zł.