Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-11-14

A A A POLEĆ DRUKUJ

„Kto oszczędza, tego stać na niezależność” – przekonuje w nowej reklamie ING

ING Bank Śląski od 16 listopada rozpoczyna kolejną kampanię konta oszczędnościowego. W nowych spotach reklamowych ING będzie motywował Polaków do oszczędzania historiami o niezależności wynikającej z posiadanych oszczędności. W ramach oferty specjalnej bank proponuje klientom 3% na koncie oszczędnościowym.

„Już ponad połowa Polaków oszczędza, jednak tylko 20% z nich robi to regularnie – wynika z międzynarodowego badania „Finansowy Barometr ING’’. Pokazując niezależność, jako korzyść z posiadania oszczędności, chcemy zachęcić Polaków do regularnego odkładania pieniędzy. Oszczędności zapewnią nam nie tylko komfort finansowy, ale także zbudują poczucie pewności i niezależności” – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim. ING od lat edukuje, inspiruje i zachęca Polaków do zamiany postawy związanej z oszczędzaniem. Zależy nam, aby oszczędzanie było dla Polaków nie tyle koniecznością, ale stało się niosącym satysfakcję stylem życia. W końcu tyle mamy niezależności, ile mamy oszczędności” - dodaje Barbara Pasterczyk.

W nowej odsłonie kampanii znani z poprzednich reklam Agata Kulesza i Wojciech Błach, wcielają się w role osób posiadających oszczędności, a tym samym niezależnych. Tym razem w spotach pojawiają się również dzieci, które z charakterystyczną szczerością i ciekawością komentują rzeczywistość. Całą sytuację puentuje Marek Kondrat słowami: Kto oszczędza, tego stać na niezależność. Rozpoczęta właśnie kampania oszczędzania sygnowana jest nowym hasłem marki: Liczą się ludzie.

W internecie idea niezależności wynikającej z posiadanych oszczędności wspierana będzie szeroko zakrojoną akcją promującą konto oszczędnościowe oraz akcją edukacyjną prowadzoną na portalu zafinansowani.pl. Aspekt edukacyjny oparty będzie na popularyzacji zasad oszczędzania. Przedstawione w nowy, ciekawy sposób porady pozwolą wypracować dobre nawyki i zmotywować do aktywnego podejścia do oszczędzania. 

W ramach kolejnej odsłony oferty „Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus” skierowanej do klientów już oszczędzających z ING, bank proponuje 3% w skali roku na nowe środki. Z oferty można skorzystać do 2  stycznia 2015 r. Natomiast klienci rozpoczynający oszczędzanie z ING mogą skorzystać z oferty specjalnej „Bonus na start”, pozwalającej również uzyskać 3% na Otwartym Koncie Oszczędnościowym w PLN.

W przypadku obu ofert oprocentowanie obowiązuje przez 4 miesiące od otwarcia konta.

 

Tytuł kampanii: „Kto oszczędza, tego stać na niezależność”

Czas trwania kampanii: od 16.11

Narzędzia:

  • TV: spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych; 
  • Internet: serwis kampanii, kampania na największych portalach m.in. onet.pl, wp.pl, interia.pl, a  także na portalu facebook.pl, w wyszukiwarce google.pl, w porównywarkach finansowych oraz kampania preroll’owa na portalu youtube,pl;
  • wizualizacja oddziałów: wyklejki na witrynach, plakaty, ulotki.

Strategia komunikacji, kreacja, copy: Brain

Zakup mediów: Lowe Media 

Cele komunikacyjne: 

  • dalsze wzmocnienie wizerunku ING, jako banku oszczędnościowego który uczy, wspiera, motywuje i inspiruje Polaków do oszczędzania;
  • zbudowanie świadomości atrakcyjnej oferty, zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów banku.

Nowy spot dostępny jest na serwisie You Tube.

 

 


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS