Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-09-24

A A A POLEĆ DRUKUJ

ING na podium w rankingu przyjazności w Internecie

ING Bank Śląski jest jednym z najbardziej przyjaznych banków dla klientów – wynika z rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka”. W kategorii oceniającej banki z punktu widzenia klienta internetowego, ING Bank zajął najwyższe miejsce wśród banków posiadających oddziały.

ING Bank Śląski zajął także drugie miejsce w kategorii przyjazności dla osób niepełnosprawnych oraz czwarte miejsce w kategorii oceniającej banki detaliczne z punktu widzenia tradycyjnego klienta masowego. To oznacza awans ING Banku o trzy pozycje w stosunku do ubiegłego roku.

W tym roku odbyła się ósma edycja rankingu. Redakcja Newsweeka zleciła przeprowadzenie badania instytutowi MillwardBrown SMG/KRC, który w oparciu o metodę „tajemniczego klienta” miał sprawdzić standardy i jakość obsługi w 24 największych polskich bankach detalicznych w Polsce. Audytorzy firmy wcielali się w rolę tradycyjnych klientów masowych (moduł „Kowalski”), internautów (moduł „Internet), inwalidów (moduł „Niepełnosprawny) oraz osób starszych (moduł „Senior). W kategorii rankingu „Kowalski” autorzy zestawienia oceniali banki detaliczne ze względu na cechy placówek, jakość obsługi, przyjazność procedur, a także umiejętność pozyskiwania i zatrzymywania klientów. Badania trwały w czerwcu i lipcu br. 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS