Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-12-02

A A A POLEĆ DRUKUJ

ING jedną z najcenniejszych marek w Polsce

ING Bank Śląski jest jedną z najmocniejszych marek w Polsce w kategorii instytucje finansowe. W tegorocznej edycji rankingu przeprowadzonego przez redakcję dziennika Rzeczpospolita, Bank awansował z trzeciego miejsca na drugie.

Miejsce na podium ING zawdzięcza konsekwentnej budowie wizerunku banku dla klientów nowoczesnych i aktywnych. Według Rzeczpospolitej taki wizerunek jest utrwalany poprzez bardzo dużą aktywność marketingową, w myśl zasady wyznawanej przez bank, że każda reklama produktowa jest jednocześnie reklamą wizerunkową. Zwycięzcą w kategorii finanse został PKO BP, a trzecie miejsce zajął PZU.

Ranking „Rzeczpospolitej" jest jedynym zestawieniem marek w Polsce, które jest oparte na danych finansowych połączonych z bardzo szczegółowym badaniem opinii konsumentów. W tym roku został przeprowadzony po raz siódmy i objęto nim ponad 400 marek





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS