Barbara Stawarz, ceniona specjalistka z zakresu content marketingu, dołącza do Havas Worldwide i będzie zarządzać nową strukturą w ramach Havas Worldwide specjalizującą się tworzeniu strategii marketingowych i budowaniu wizerunku marek. W zakresie działań content marketingowych Havas Worldwide w Polsce będzie funkcjonować pod marką Content King.
Do zadań Barbary Stawarz będzie należeć rozwój kompetencji z obszaru content marketingu w strukturze Havas Worldwide w Polsce z wykorzystaniem zaplecza i możliwości międzynarodowej Grupy.
Cieszymy się, że Basia dołącza do Havas Worldwide, aby wspólnie z nami budować kompetencje content marketingu – powiedziała Katarzyna Kamińska, COO Havas Worldwide w Polsce. Zdecydowaliśmy się rozwijać tę kompetencję pod niezależną marką ze względu na jej wyspecjalizowany charakter i możliwość stworzenia zupełnie nowej oferty zarówno dla naszych obecnych, jak i przyszłych klientów – dodała.
Barbara Stawarz to ekspert w obszarze content marketingu z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży internetowej, założycielka agencji świadczącej usługi z zakresu content marketingu w internecie. Jest autorką książki „Content marketing po polsku”, współautorką wielu publikacji książkowych i tekstów w magazynach branżowych. Często występuje jako prelegentka na licznych konferencjach i prowadzi szkolenia. Przewodniczy grupie content marketingowej w IAB.
Dołączenie do struktur Havas Worldwide w Polsce to dla mnie przykład doskonałej synergii – mówi Stawarz. – Z jednej strony zachowuję znaczną niezależność w prowadzeniu działań specjalistycznych w zakresie content marketingu. Z drugiej – mogę czerpać z ogromnego doświadczenia i zaplecza, jakie daje sieciowa struktura Havas Worldwide. Dzięki temu Havas Worldwide pod marką Content King może oferować pełny zakres narzędzi content marketingowych na najwyższym poziomie – dodaje.
Wraz z Barbarą Stawarz do grupy Havas Worldwide w Polsce w ramach struktury Content King dołączą specjaliści z obszaru content marketingu.
Barbara Stawarz
Z branżą internetową związana od 2005 roku. Założycielka agencji specjalizującej się w content marketingu. Wcześniej pracowała po stronie mediów, m.in. w: „Rzeczpospolitej”, Hubert Burda Media oraz w InnovaWeb. Jest szefową grupy content marketingowej w IAB.
Autorka książki „Content marketing po polsku”, współautorka publikacji książkowych oraz autorka wielu publikacji w magazynach branżowych. Prelegentka na licznych konferencjach i szkoleniowiec. Od 5 lat wykładowca akademicki w SWPS, SGH oraz na AGH. W pracy naukowej zafascynowana wpływem internetu na relacje międzyludzkie i komunikację masową.
Content King
Content King to król treści i nowoczesnego marketingu. Specjalizacją Content King są strategie komunikacji z klientami i budowanie wizerunku w internecie, ale także wzmacnianie bieżących działań marketingowych za pomocą content marketingu. Działania marketingowe w internecie opieramy na filozofii inbound marketing, czyli sztuce bycia znalezionym w sieci. Oferta Content King jest skierowana do wszystkich firm, które wierzą w siłę budowania społeczności wokół marki.
dostarczył infoWire.pl