Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2017-12-01

A A A POLEĆ DRUKUJ

Getin Bank „Bankiem docenionym przez klientów"

Getin Bank otrzymał tytuł „Bank doceniony przez klientów", przyznawany na podstawie wyników badania Monitor Satysfakcji Indywidualnych Klientów Banków 2017, przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia. Banki były oceniane bezpośrednio przez swoich Klientów, a Getin Bank znalazł się w czołówce każdej z trzech kategorii.

 

Tytuł „Bank doceniony przez klientów" przyznawany jest w kategoriach: „Satysfakcja”, „Ocena punktów styku” oraz „Ocena opłat i prowizji”. Getin Bank zajął III miejsce w kategorii „Satysfakcja”, stanowiącej jednocześnie ranking główny. Najważniejsze czynniki, wpływające na zadowolenie
z usług danego banku, to wizerunek, stabilność oraz opłacalność korzystania z produktów i usług. W kategoriach „Ocena punktów styku” oraz „Ocena opłat i prowizji” Bank uplasował się na II miejscu. W pierwszej z nich liczyła się średnia
ocen wystawionych dla oddziału, infolinii, bankowości internetowej i mobilnej oraz strony internetowej banku.

 

- Tytuł „Bank doceniony przez klientów" jest dla nas szczególnie ważnym wyróżnieniem, ponieważ jest przyznawany na podstawie ocen naszych Klientów. Wysoka pozycja w każdej kategorii to dowód na to, że obraliśmy właściwy kierunek, a zmiany zachodzące w Banku są doceniane. Wyniki badania świadczą o zadowoleniu osób korzystających z usług Getin Banku, a to motywuje nas do systematycznej pracy, która przekłada się na ich większą satysfakcję - mówi Żaneta Zugaj, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Jakości Getin Noble Banku.

 

Getin Bank jest regularnie nagradzany za wysoką jakość obsługi w prestiżowych rankingach. We wrześniu br. Bank został ponownie wyróżniony w rankingu Przyjazny Bank Newsweeka. Zwyciężył w kategorii „Banki w Internecie” i znalazł się na podium w kategoriach „Bankowość mobilna” oraz „Bank dla Kowalskiego”. Bank znalazł się także w gronie liderów jakości obsługi w dwóch edycjach rankingu Instytucja Roku 2017, organizowanego przez portal MojeBankowanie.pl. Sukcesy Banku w tym obszarze świadczą o tym, że realizowana od 2016 r. Strategia znacząco przyczyniła się do wzrostu standardów, a satysfakcja Klientów jest coraz wyższa.

 

W najnowszym raporcie Monitor Satysfakcji Indywidualnych Klientów Banków 2017 ocenie poddano 14 największych banków detalicznych w Polsce. Każdy z nich oceniało około 250 Klientów. Respondentami w badaniu były osoby w wieku 18-59 lat posiadające konto w banku. Badanie jest realizowane przez ARC Rynek i Opinia od 2016 roku. 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS