Od kwietnia 2016 roku do grona klientów 365 PR, marki 365 agencja, dołączyła Galeria Katowicka. Jedno z najbardziej innowacyjnych centrów handlowych w Europie powierzyło agencji obsługę z zakresu public relations.
W ramach umowy zespół 365 PR będzie odpowiedzialny za działania media relations, wsparcie kreatywne przedsięwzięć realizowanych przez Galerię Katowicką oraz współpracę z partnerami. W ramach wsparcia procesów PR agencja prowadzi także biuro prasowe Galerii - zarówno na stronie klienta (http://galeriakatowicka.eu/pressroom-2/), jak i w domenie 365 agencja (http://media.365agencja.pl/clients/3057).
Galeria Katowicka mieści się w ścisłym centrum Katowic i jest unikalnym kompleksem komunikacyjno - komercyjnym. Galerię Katowicką odwiedza miesięcznie ponad milion Klientów. Do ich dyspozycji został oddany dwupoziomowy podziemny parking dla 1 200 samochodów. Galeria Katowicka jest połączona bezpośrednio z dworcem kolejowym i podziemnym terminalem autobusowym komunikacji miejskiej. Galeria Katowicka została otwarta 18 września 2013 r. Właścicielem Galerii Katowickiej jest firma Meyer Bergman, za zarządzanie, codzienne funkcjonowanie obiektu oraz kwestie związane z wynajmem powierzchni handlowej odpowiada spółka Apsys Polska.
Galeria Katowicka jest kolejną marką, dla której pracują specjaliści 365 agencja. Dotychczas agencja obsługiwała m.in. Oknoplast, TEEKANNE Polska i FoodCare. Firma odpowiada również za komunikację w Social Mediach marek Frugo, Black Energy Drink i Bracia Koral.
Umowa została podpisana na okres 1 roku. Agencja została wybrana w przetargu.
dostarczył infoWire.pl