Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2019-09-06

A A A POLEĆ DRUKUJ

Frisco.pl z nowym prezesem

 

Jacek Palec został Prezesem sklepu internetowego Frisco.pl. Zastąpił Grzegorza Bieleckiego pełniącego do tej pory obowiązki prezesa, który w dalszym ciągu zostaje w zarządzie spółki jako Wiceprezes Zarządu.

Jacek Palec od lat współtworzył rozwój biznesu e-grocery w Polce, a w ostatnim czasie zarządzał rozwojem rynku FMCG w strukturach największego polskiego marketplace’u Allegro.pl.  Swoją karierę zawodową rozpoczął 20 lat temu w sektorze bankowym, a managerskie kompetencje kształtował współtworząc, a następnie rozwijając Euro Bank S.A., w którym piastował przez wiele lat stanowisko Dyrektora Sprzedaży. Po akwizycji Euro Bank S.A przez francuską grupę finansową Societe Generale pozostał na rynku kapitałowym gdzie zarządzał funduszem inwestycji zalążkowych - AIP Seed Capital inwestującym w start-up’y.

Cieszymy się, że przez ostatnie lata udało nam się rozwinąć Frisco.pl do skali rynkowej, która jest atrakcyjna dla najwyższej klasy managerów. Jacek Palec dołącza do nas w niezwykle ciekawym momencie i wierzymy, że jego doświadczenie, wiedza i entuzjazm wyniosą Frisco.pl na kolejny etap jeszcze bardziej dynamicznego rozwoju oraz ugruntują spółkę na pozycji lidera e-grocery – mówi Krzysztof Konopiński, Partner MCI.

Pełniący przez ostatni rok obowiązki prezesa Frisco.pl Grzegorz Bielecki, pozostaje w zarządzie spółki i powraca na stanowisko członka zarządu i dyrektora operacyjnego.

Jestem ogromnie wdzięczny Grzegorzowi Bieleckiemu za jego wkład w umacnianiu pozycji naszej spółki na rynku e-grocery. W ciągu ostatnich 12 miesięcy niezwykle sprawnie przeprowadził naszą firmę przez bardzo kluczowy etap rozwoju – budowę nowego, automatycznego magazynu oraz przeniesienie do niego całości operacji. To właśnie ta skomplikowana operacja, połączona z wdrożeniem nowoczesnych i zaawansowanych technologicznie systemów, tworzy bardzo mocne podstawy do dalszego rozwoju Frisco.pl – dodaje Krzysztof Kopiński.

O Frisco.pl:

Frisco.pl to działający od 13 lat największy supermarket internetowy w Polsce, będący nowoczesną i wygodną alternatywną dla dużych zakupów spożywczych w hipermarketach. Oferuje szeroki asortyment produktów oraz ceny na poziomie hipermarketów. Dzięki temu zapewnia możliwość zaoszczędzenia czasu oraz zrobienia w jednym miejscu kompleksowych zakupów z dostawą, bez wychodzenia z domu. Frisco.pl posiada własne zaplecze magazynowe z zaawansowanym systemem obsługi zamówień. By zapewnić najwyższą jakość produktów świeżych, są one porcjowane i pakowane bezpośrednio u dostawców pod indywidualne zapotrzebowanie. Zamówienia są następnie dostarczane pod wskazany adres od poniedziałku do niedzieli w określonej przez klienta godzinie.

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS