- Ericsson będzie świadczyć usługi związane z operacjami w terenie, m.in. zapewni nadzór i konserwację sieci stacjonarnej firmy Telefónica
- Usługi obejmą abonentów firmy Telefónica w następujących obszarach Sao Paulo: Campo Limpo, Campo Belo, Jabaquara, Consolação i Ipiranga
- Usługi zarządzane będą świadczone w środowisku zawierającym rozwiązania różnych producentów
Ericsson zawarł umowę z firmą Telefónica, czołowym operatorem w Brazylii, w sprawie utrzymania sieci w największym brazylijskim mieście, Sao Paulo.
W ramach umowy Ericsson będzie świadczyć usługi związane z operacjami w terenie, m.in. zapewni nadzór i konserwację sieci stacjonarnej firmy Telefónica w następujących obszarach Sao Paulo: Campo Limpo, Campo Belo, Jabaquara, Consolação i Ipiranga Usługi zarządzane będą świadczone w środowisku zawierającym rozwiązania różnych producentów.
„Dalsze rozszerzenie współpracy z firmą Telefónica w dziedzinie usług zarządzanych to dla nas ważny krok” — powiedział Sergio Quiroga, dyrektor oddziału firmy Ericsson w regionie Ameryki Łacińskiej i Karaibów „Umowa ta umacnia także pozycję firmy Ericsson jako lidera w dziedzinie usług zarządzanych w Ameryce Łacińskiej i na całym świecie”.
Operator Telefónica Brazil miał już okazję pracować z wykorzystaniem metod i narzędzi firmy Ericsson w dziedzinie usług zarządzanych. Ten nowy kontrakt stanowi rozszerzenie dotychczasowej współpracy obu partnerów. W 2008 r. firmy Ericsson i Telefónica Brazil zawarły umowę dotyczącą utrzymania w terenie sieci światłowodowej tego operatora w stanie Sao Paulo.
Ericsson ma największą w branży ofertę usług zarządzanych — od projektowania, budowania i obsługi sieci klientów oraz zarządzania jej bieżącą eksploatacją (obejmującego m.in. usługi dla użytkowników końcowych i systemy biznesowe) po hosting aplikacji usługowych i treści internetowych oraz zwiększanie obszaru pokrycia i przepustowości sieci na żądanie. W ramach wszystkich aktualnych umów Ericsson zatrudnia przeszło 45 000 specjalistów w dziedzinie usług i zarządza sieciami, które obsługują ponad 800 milionów abonentów na całym świecie.
O firmie Ericsson
Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, jest liderem w dziedzinie technologii mobilnych 2G, 3G i 4G i obsługuje sieci, z których korzysta ponad miliard abonentów. Zajmuje również czołową pozycję na rynku usług zarządzanych. Oferta firmy obejmuje infrastrukturę sieci stacjonarnych
i komórkowych, usługi telekomunikacyjne, oprogramowanie oraz rozwiązania szerokopasmowe i multimedialne dla operatorów, przedsiębiorstw i branży medialnej. Spółki joint venture Sony Ericsson i ST-Ericsson zapewniają klientom osobiste urządzenia komunikacji mobilnej wyposażone w bogaty zestaw funkcji.
Ericsson realizuje swój długofalowy cel, jakim jest „stać się siłą napędową postępu w świecie komunikacji” poprzez innowacje, zaawansowane technologie oraz rozwiązania biznesowe zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju. Firma powstała w 1876 r. Ma centralę
w Sztokholmie. Działa w 175 krajach i zatrudnia ponad 90 000 pracowników. W 2010 r. uzyskała przychody w wysokości 203.3 mld SEK (28,2 mld USD). Ericsson jest notowany na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.
Zapraszamy na:
www.twitter.com/ericsson_poland
www.youtube.com/ericssonpolska
www.facebook.com/ericssonpolska