„Strona internetowa to wizytówka spółki i jedno z podstawowych źródeł informacji o niej zarówno dla potencjalnych Inwestorów i Akcjonariuszy, jak też kandydatów do pracy, mediów, kontrahentów i innych osób zainteresowanych jej sytuacją.” - mówi Krzysztof Matela, Prezes Zarządu EGB Investments S.A. - „To ważny kanał komunikacji, który pozwala budować wizerunek i porozumiewać się z rynkiem. Ciągle więc staramy się, by nasz korporacyjny serwis internetowy był intuicyjny, przyjazny i funkcjonalny, a jednocześnie prezentował EGB Investments S.A. w każdym interesującym naszych Interesariuszy aspekcie”.
Potwierdzeniem tych słów są usprawnienia i modyfikacja, wprowadzone w ostatnich miesiącach w sekcji Relacji Inwestorskich w serwisie www.egb.pl. Rozszerzony został zakres publikowanych informacji, m.in. o dokument Fact Sheet oraz historię zmian akcjonariatu Spółki. Wprowadzono zaawansowaną wyszukiwarkę, pozwalającą jeszcze łatwiej dotrzeć do poszukiwanych treści, a także udoskonalono funkcjonalność kalendarium, prezentującego aktualny harmonogram publikacji raportów i innych ważnych wydarzeń korporacyjnych.