Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2019-02-01

A A A POLEĆ DRUKUJ

Budowlana Firma Roku i Osobowość Branży według miesięcznika Builder



Przyznane podczas kolejnej, XVI już Gali Builder Awards wyróżnienia trafiły w ręce najlepszych. Wśród nich WIŚNIOWSKI z tytułem Budowlanej Firmy Roku 2018 oraz wyróżnienie w kategorii Osobowość Branży dla Krystyny Baran, Prezes Zarządu, związanej z firmą od 27 lat.

24 stycznia 2019 w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbyło się uroczyste wręczenie nagród, którego dokonali członkowie Rady Programowej, Naukowej i Recenzenci Buildera. Jury po raz kolejny doceniło dynamiczny rozwój, nowatorską wizję i wysoką pozycję rynkową producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z południa Polski.

WIŚNIOWSKI to jedna z najdynamiczniej rozwijających się marek w branży budowlanej. Jako czołowy producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń stosuje strategię dostarczania produktów najwyższej jakości opartej na innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych.

Warto wspomnieć, że właściciel i założyciel WIŚNIOWSKI – Andrzej Wiśniowski, blisko trzy dekady temu rozpoczął wprowadzać w życie własną strategię rozwoju branży budowlanej, a pierwsze projekty tworzył w przydomowym garażu. Dziś nad perfekcją produktów czuwa ponad 1900 wykfalifikowanych pracowników. Dzięki ich doświadczeniu bramy, okna, drzwi i ogrodzenia zostały docenione nie tylko na rynku polskim, ale również na arenie międzynarodowej, gdzie wciąż podbijają rynki i zyskują kolejnych klientów.

„Do największych osiągnięć marki WIŚNIOWSKI w 2018 roku możemy zaliczyć ogromną rozbudowę mocy produkcyjnych. Podwajamy swoje możliwości. Powstają oddzielne fabryki stolarki, ogrodzeń oraz bram garażowych i przemysłowych. Przed nami także ciekawe wyzwania w 2019 roku – chcemy przedstawić społeczeństwu możliwość zakupu produktów synchronicznych w ramach kolekcji Home Incusive – brama, okno, drzwi i ogrodzenie w jednym designie. Pokażemy klientom korzyści płynące z zakupów zintegrowanych, dzięki czemu produkty w całości będą tworzyć spójną architekturę ich domu.” – mówi Katarzyna Świderska, Dyrektor Marketingu WIŚNIOWSKI.



WIŚNIOWSKI
press box





Słowa kluczowe:WIŚNIOWSKI

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS