Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2018-09-19

A A A POLEĆ DRUKUJ

Bliżej lojalnych klientów dzięki karcie

 

Wprowadzenie kart zbliżeniowych było przełomem na polskim rynku płatności bezgotówkowych. Trwająca od ponad dekady rewolucja zatacza coraz szersze kręgi, z roku na rok w naszym kraju przybywa entuzjastów tej technologii. Polacy mają już w swoich portfelach ponad 30 mln kart z funkcją płatności zbliżeniowych[1]. To nie tylko tradycyjne karty wydawane przez banki, ale też m.in. karty premiowe, które są nowoczesną formą nagradzania sił sprzedaży, partnerów biznesowych czy klientów.

 

Motywowanie, angażowanie i budowanie lojalności w biznesie wymagają dziś nowoczesnego oraz oryginalnego podejścia. W poszukiwaniu skutecznych narzędzi niezależnie od tego, czy dotyczy to pracowników czy klientów, najlepszą wskazówką są ich potrzeby i przyzwyczajenia. Polacy pokochali szybkie płatności, o czym świadczy rekordowo wysoki udział kart bezstykowych w całości rynku kart płatniczych wynoszący ponad 80%. Pod tym względem jesteśmy europejskim liderem[2]. Według danych banku centralnego na koniec I kwartału 2018 roku ponad 98 proc. spośród 646,7 tys. terminali w Polsce akceptowało transakcje zbliżeniowe. Karty podarunkowe wydawane w technologii zbliżeniowej doskonale wpisują się więc w potrzeby użytkowników, ale też kierunek rozwoju rynku usług płatniczych. Idąc tym tropem, Sodexo Benefits and Rewards Services w pierwszym kwartale br. wprowadziło do swojej oferty Kartę Premiową Sodexo z funkcją zbliżeniową.

Wygoda, swoboda i bezpieczeństwo

Zastosowanie technologii zbliżeniowej i personalizacji w kartach premiowych podnosi ich atrakcyjność dla końcowych użytkowników. Środki na koncie – w tym przypadku premię lub nagrodę – użytkownik może wykorzystać w dowolnie wybranym miejscu i czasie bez konieczności wprowadzania karty do terminala. „Korzyści z kart premiowych dostrzegają przedstawiciele biznesu, w tym zespoły marketingu i sprzedaży. Dlaczego? Bo Przedpłacona Karta Premiowa daje możliwość wielokrotnego premiowania stałej grupy użytkowników bez ponoszenia dodatkowych kosztów oraz sprawnego reagowania na bieżące wydarzenia w firmie. Za jej pomocą można np. nagradzać pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż po osiągnięciu określonego progu skuteczności lub budować długotrwałe relacje z partnerami biznesowymi” – wyjaśnia Małgorzata Kroh, Dyrektor Działu Marketingu i Rozwoju w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.

 

Jeszcze bliżej użytkownika

 

Płatności mobilne bardzo szybko zyskują popularność. Sodexo wychodzi naprzeciw oczekiwaniom użytkowników swoich kart, dając im możliwość dokonywania płatności zbliżeniowych telefonem. Dzięki aplikacji Goole Pay mogą wygodnie i bezpiecznie korzystać ze środków znajdujących się na Karcie Premiowej Sodexo za pomocą urządzenia mobilnego. Przy tego typu transakcjach rzeczywisty numer karty nie jest udostępniany sklepowi, co zapewnia maksymalne bezpieczeństwo. Dodatkowo użytkownik zyskuje pełną kontrolę nad uzyskaną kwotą nagrody oraz aktualnym stanem posiadanych środków dzięki możliwości sprawdzenia salda przez Internet i w bankomatach oraz aplikacji.

Sprawdzony partner w biznesie

W zakresie budowania relacji biznesowych firmy w Polsce coraz częściej sięgają po zaawansowane technologicznie rozwiązania skoncentrowane na człowieku i jego potrzebach. „Naszą rolą, jako lidera
i partnera w zakresie programów motywacyjnych, jest dostarczanie rozwiązań odpowiadających oczekiwaniom przedsiębiorstw. A te, oprócz wygody i oszczędności, stawiają na bezpieczeństwo
i możliwość zastrzeżenia karty 24/7. Posiadacze Karty Premiowej zyskują też dostęp do dodatkowych promocji” – dodaje Małgorzata Kroh,
Dyrektor Działu Marketingu i Rozwoju w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.

Z punktu widzenia firmy cenne są również takie elementy jak krótki czas realizacji zamówienia - w ciągu zaledwie 72 godzin, oraz kompleksowe wsparcie ekspertów Sodexo. Z Kart Premiowych Sodexo można korzystać w ponad 460 tys. punktów na terenie całego kraju, jak również poza granicami Polski oraz w Internecie – wszędzie tam, gdzie akceptowana jest karta MasterCard.

Kontakt:

Marta Zagożdżon, tel. +48 605 073 929, e-mail: m.zagozdzon@contrust.pl

 

Sodexo Benefits and Rewards Services Polska

Sodexo Benefits and Rewards Services jest liderem polskiego rynku świadczeń pozapłacowych, na którym działa od 20 lat,
a także ekspertem w zakresie programów motywacyjnych oraz zarządzania efektywnością. Doradza w obszarze tworzenia trwałych relacji pracodawcy z pracownikami oraz w zakresie budowania lojalności partnerów biznesowych i klientów. Wieloletnie doświadczenie firmy pokazuje, iż kompleksowe usługi motywacyjne pozytywnie wpływają na wydajność organizacji. Z oferty Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce skorzystało już 43 tysiące klientów i ponad 3,5 miliona użytkowników. Na polskim rynku firma Sodexo otrzymała m.in. tytuł Business Superbrands oraz nagrodę Złota Jakość Roku. W 2016 roku firma Aon Hewitt, światowy lider w doradztwie i rozwiązaniach outsourcingowych w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim, po raz kolejny doceniła działania Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce, przyznając firmie certyfikat Aon Hewitt Best Employer™ na poziomie międzynarodowym i krajowym.

 

Grupa Sodexo

Grupa Sodexo, światowy lider w zakresie usług poprawiających Jakość Życia, od chwili założenia firmy przez Pierre’a Bellona w 1966 roku, jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Z wielką pasją 425 000 pracowników Sodexo w 80 krajach projektuje, zarządza i dostarcza kompleksowe usługi w zakresie obsługi nieruchomości (Sodexo On-site Services) oraz
w zakresie motywacji (Sodexo Benefits and Rewards Services), obsługując każdego dnia 75 milionów konsumentów na całym świecie.

 

Sodexo w liczbach

(dane z 31 sierpnia 2017 roku)

 

Grupa Sodexo na świecie

20,7 miliardów euro skonsolidowanego dochodu

427 000 pracowników

19. pozycja na liście największych pracodawców

na świecie

80 krajów

100 milionów konsumentów dziennie

 

Sodexo On-site Services w Polsce

5 200 000 m2 obsługiwanej powierzchni

2 250 obsługiwanych mniejszych jednostek

2 200 zatrudnionych pracowników

400 Klientów

250 obsługiwanych nieruchomości

70 restauracji

Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce

43 000 Klientów

3 500 000 użytkowników naszych rozwiązań

50 000 współpracujących punktów usługowo-handlowych

 

 



[1] NBP, Informacja o kartach płatniczych I kwartał 2018 r.

[2] Badanie Mastercard „Masterindex – ogólnoeuropejskie trendy w handlu elektronicznym i nowych metodach płatności”, marzec 2017 r.





Słowa kluczowe:Sodexo

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS