- Kiedy wymyśliłem markę Atlantic na początku polskiej transformacji chciałem, by kojarzyła się z młodością i otwarciem na świat. Tak wtedy postrzegałem Polskę i jej szanse. Przyszłość jest zdeterminowana przez geny, trzeba tylko umieć je wykorzystać. Nowoczesność, otwartość i wiara we własne możliwości to cechy, które chciałbym by przyświecały nie tylko Atlanticowi, ale także ludziom którzy go lubią i cenią. Z resztą tak naprawdę to tworzą nas klienci. My tylko próbujemy to nazwać i wyrazić. – komentuje wyróżnienie Wojciech Morawski, założyciel marki Atlantic.
Podstawą do przyznania wyróżnień w kategorii Created In Poland Superbrands było badanie konsumenckie mające ocenić rozpoznawalność i siłę marki wśród respondentów. Docenione brandy to te, które otrzymały najwyższe noty. W badaniu brano pod uwagę przede wszystkim znajomość marki i skłonność do polecania jej produktów. Marka Atlantic była jedną z najlepiej ocenianych marek spośród wytypowanych przez Superbrands.
Created in Poland Superbrands to kolejna odsłona Superbrands Polska, inicjatywy promującej ideę brandingu. W tym roku już po raz siódmy Superbrands Polska przyznało swoje wyróżnienia polskim i zagranicznym markom. Kategoria Created In Poland Superbrands pojawiła się w tym roku po pierwszy.