Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2018-06-22

A A A POLEĆ DRUKUJ

Alior Bank wyróżniony za najlepszą obsługę klienta w oddziałach

Alior Bank został jednym z laureatów rankingu „Instytucja Roku 2018” organizowanego przez portal mojebankowanie.pl. Zestawienie obejmuje trzy główne obszary usług w Polsce – banki, ubezpieczycieli oraz telekomy.

 

Alior Bank został doceniony w kategorii jakości obsługi w oddziale i uplasował się wśród trzech najlepszych banków w Polsce.

 

To wyróżnienie to przede wszystkim zasługa naszych bankierów. To im należą się słowa uznania i podziękowania, bez nich nie byłoby tego sukcesu. Zdajemy sobie sprawę, że podnoszenie jakości świadczonych usług to proces ciągły, dlatego wsłuchujemy się w potrzeby klientów, jesteśmy ciekawi ich opinii i sugestii dotyczących procesów i produktów. Dbamy o to, aby oferowane im rozwiązania były jak najbardziej dopasowane do ich potrzeb i oczekiwań . Zadowolenie klientów jest i będzie dla nas priorytetem – mówi Marek Wasilewski, dyrektor zarządzający pionu sprzedaży klienta indywidualnego w Alior Banku.

 

W pierwszej edycji tegorocznego rankingu o nagrody walczyło aż 17 banków. Specjaliści tworzący zestawienie  odwiedzili po 10 oddziałów każdego z nich i skrupulatnie sprawdzali poziom jakości obsługi klienta, który przychodzi do banku i pyta o kredyt gotówkowy. Zwracali też uwagę na elastyczność banku i jego nowatorskie rozwiązania. Sprawdzali nawet to, czy klient oczekujący na spotkanie z doradcą ma gdzie usiąść.

 

Jest to kolejne z rzędu wyróżnienie w plebiscycie organizowanym przez portal mojebankowanie.pl – w zeszłym roku Alior Bank również został jednym z laureatów rankingu „Instytucja Roku 2017” w tej samej kategorii.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS