Zmiany własnościowe w Alert Media
Symptomy koniunktury dla wyspecjalizowanych agencji PR
"To, że wartość rynkowa Alert Media od momentu jej powołania wydatnie wzrosła jest wynikiem bardzo pocieszającego zjawiska dojrzewania polskiego rynku PR. Firma ta powstała przecież wbrew biznesowej logice, w momencie najgłębszego kryzysu, jaki przed dwoma laty przechodziła młoda w Polsce branża PR. Okazało się jednak, że ówczesny pomysł na nową agencję PR był dobry, bo w polskiej gospodarce wzrosło zapotrzebowanie na wyspecjalizowane usługi w zakresie zarządzania sytuacjami kryzysowymi, strategii komunikowania oraz profilowanych szkoleń medialnych" - powiedział Adam Łaszyn. "Dziś Alert Media to jedna z 23 najbardziej cenionych agencji zrzeszonych w Związku Firm Public Relations, ze stabilnym portfolio renomowanych klientów i specjalistyczną metodologią strategicznego PR. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie wkład inwestycyjny i zaufanie ze strony Migut Media S.A." - podkreślił Prezes Zarządu Alert Media.
Z doświadczeń Alert Media wynika, że w polskiej gospodarce pojawia się coraz więcej korporacji świadomych: z jednej strony zagrożeń, jakie wiążą się z sytuacjami kryzysowymi, a z drugiej strony - z korzyści, jakie niesie przygotowanie się do kryzysów oraz poznanie technik kontaktu z mediami na intensywnych szkoleniach. To głównie efekt rosnącej profesjonalizacji menedżerów odpowiadających za PR w najprężniejszych polskich korporacjach. "Kończą się czasy, gdy za PR odpowiadały asystentki prezesów, sytuacjami kryzysowymi w dużych firmach zarządzano bez pomysłu i strategii, a do wystąpień w mediach wyznaczano prezesów i menedżerów nie mających pojęcia o regułach, jakimi rządzą się media. Dziś do efektywnego komunikowania w środkach masowego przekazu coraz częściej wykorzystuje się konsultacje, know-how i szkolenia wyspecjalizowanych firm, takich jak Alert Media. Tak właśnie funkcjonują dojrzałe rynki, jak w USA, czy Wielkiej Brytanii" - stwierdził prezes agencji.
Alert Media nie udziela informacji o firmach, dla których świadczyła lub świadczy usługi z zakresu komunikacji kryzysowej. "To jak tajemnica spowiedzi lub lekarska" - tłumaczy szef agencji. Ujawnia jednak, że Alert Media realizuje obecnie projekty nie związane z sytuacjami kryzysowymi a dotyczące strategicznego PR dla takich firm jak: CANAL+/CYFRA+, Deutsche Bank Polska, Nutricia, Publicis, Philip Morris Polska, czy Optimedia. Od momentu powstania firmy konsultanci i trenerzy agencji przeszkolili też dziesiątki menedżerów wyższego szczebla wielu czołowych firm polskiej gospodarki.
Inne
Dołącz do dyskusji: Zmiany własnościowe w Alert Media