Zmiany w TBWA
Nowa osoba w Dziale Obsługi Klienta. Rozwijanie działu kreacji
Dariusz Rzontkowski - Dyrektor Kreatywny oraz Tomek Skorupa - Copywriter to dwie nowe osoby w Dziale Kreacji TBWAWARSZAWA. Obaj przeszli do TBWAWARSZAWA z agencji Lowe GGK. Dariusz Rzontkowski będzie partnerem Bartka Bartoszka -Dyrektora Kreatywnego w TBWAWARSZAWA.
Dariusz Rzontkowski jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. Przez 4 lata pracował w Leo Burnett na stanowisku Art Directora, a przez ostatnie dwa lata w Lowe GGK jako Senior Art Director. Jest zdobywcą 3 Kreatur - nagród branży reklamowej. Prywatnie zaangażowany w pracę kabaretu Mumio jako autor tekstów oraz współautor sztuk teatralnych.
Tomasz Skorupa jest absolwentem Uniwersytetu Śląskiego, językoznawcą. Ma kilkuletnie doświadczenie w pracy w agencjach reklamowych. Przez ostatnie trzy lata pracował, podobnie jak Dariusz Rzontkowski, w Lowe GKK. Jego pasją są teksty satyryczne, literatura SF. Obaj interesują się fizyką teoretyczną oraz zjawiskami paranormalnymi.
Christian Lainer, CEO TBWACOMMUNICATION GROUP i TBWAWARSZAWA powiedział:
- TBWA jest stale w trójce najlepszych kreatywnych sieci agencji w świecie wg Gunn Report. To wynik, który stawiamy sobie za cel również w Polsce. Jestem przekonany, że Darek Rzontkowski, wielokrotnie nagradzany w branży za swoje projekty, razem z Bartkiem Bartoszkiem jako Dyrektorzy Kreatywni mistrzowsko poprowadzą Dział Kreacji, co jest kolejnym krokiem w kierunku zdobycia takiej pozycji. Cieszę się również, że w tym samym czasie do naszego zespołu dołącza Tomek Skorupa - Copywriter z wieloma sukcesami na koncie.
Tymczasem z początkiem stycznia do Działu Obsługi Klienta w agencji TBWAWARSZAWA dołączyła Katarzyna Czernicka - Senior Account Executive. Jest odpowiedzialna za obsługę marki NIVEA.
Katarzyna Czernicka jest absolwentką Wyższej Szkoły Handlu i Prawa w Warszawie, kierunku Marketing. Edukację kontynuuje w Szkole Głównej Handlowej, na kierunku Zarządzanie i Marketing. Ma kilkuletnie doświadczenie w pracy w sieciowych agencjach reklamowych. Karierę zawodową zaczynała jako asystentka dyrektora generalnego w D'Arcy Masius Benton & Bowles. Następnie na stanowisku Account Executive w Ad Fabrika FCB (wcześniej FCB - Foote Cone Belding), gdzie obsługiwała takich klientów jak Compaq, Bristol-Myers Squibb, DaimlerChrysler. Od 2002 roku również jako Account Executive w agencji J. Walter Thompson Parintex, gdzie kolejno obsługiwała klientów: Unilever (kosmetyki), Shell (paliwa), Nestle (słodycze czekoladowe)oraz Jacobs Kraft Foods (marka Kronung). Realizowała projekty ATL i BTL oraz kampanie wizerunkowe.
Mówi biegle po angielsku. Interesują ją podróże, szermierka, pływanie, siatkówka oraz jazda konna.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w TBWA