Zmiany w MPG Media Planning
Piotr Bieńko obejmuje stanowisko TV Media Manager w MPG Media Planning
Z dniem 2 lutego 2004 Piotr Bieńko powraca do MPG Media Planning i obejmuje stanowisko TV Media Manager.
Piotr Bieńko ma 36 lat i jest związany z reklamą telewizyjną od dziewięciu lat. Karierę w mediach rozpoczął w TVP skąd przeszedł do MPG Media Planning. Po niemal roku doświadczeń w MPG Media Planning Bieńko przeszedł do domu mediowego Starcom, gdzie przez osiem miesięcy zajmował stanowisko Senior Media Planner Buyer, skąd zdecydował się ostatecznie powrócić do MPG.
" MPG Media Planning przechodzi aktualnie wiele zmian organizacyjnych i personalnych. Te ostatnie wiążą się ze wzmacnianiem zespołu, który umożliwi MPG realizację planów rozwoju i stąd decyzja o wzmocnieniu kompetencji telewizyjnych. Powrót Piotra do MPG jest dla nas ważny nie tylko ze względów merytorycznych, ale również ze względu na fakt, że Piotr znając kulturę organizacyjną i możliwości MPG będzie kolejną osobą w naszym zespole, która mocno identyfikuje się z ambitnymi planami rozwoju MPG Media Planning w Polsce."- powiedział Jacek Dzięcielak, CEO MPG Poland.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w MPG Media Planning