Zmiany w DD Media
Nowy Marketing Manager w wydawnictwie DD Media
Od stycznia 2004 roku Ewelina Bagińska, Promotion Manager wydawnictwa DD Media awansowała na stanowisko Marketing Managera. Ewelina Bagińska zastąpiła na tym stanowisku Marcina Gerca, który odszedł z DD Media w październiku bieżącego roku.
Ewelina Bagińska jest absolwentką politologii (specjalizacja - dziennikarstwo) na Uniwersytecie Śląskim. W bieżącym roku ukończyła program organizowany przez Chartered Institute of Marketing przygotowujący do zdobycia dyplomu marketera (The Advanced Certificate in Marketing).
Z wydawnictwem DD Media związana jest od stycznia 2002 roku Wcześniej pracowała także jako dziennikarz i sekretarz redakcji w pismach branżowych oraz jako administrator konkursu Krajowej Izby Gospodarczej - Przedsiębiorstwo Fair Play na Mazowszu.
- Moja strategia marketingowa dla "Dzień Dobry" to nieustanne zaskakiwanie czytelników i reklamodawców niekonwencjonalnymi projektami - wyjaśnia Ewelina Bagińska. - Chcę, aby "Dzień Dobry" pojawiało się w miejscach, gdzie nikt się gazety nie spodziewa - w kinie, na ulicy, w górach, na plaży. Plany promocyjne na rok 2004 także zawierają kilka niecodziennych pomysłów.
DD Media Sp. z o.o. jest wydawcą bezpłatnej gazety "Dzień Dobry". Pismo dociera w każdy piątek do mieszkańców Warszawy, Trójmiasta, Krakowa, Wrocławia, Łodzi, Poznania oraz od 21 listopada 2003 do mieszkańców aglomeracji śląskiej. Nakład tygodnika wynosi średnio 745 tysięcy egzemplarzy.
Inne
Dołącz do dyskusji: Zmiany w DD Media