ZFPR organizuje II. Konferencję Publicon
28 listopada spotka się świat biznesu, mediów i public relations
28 listopada odbędzie się w Warszawie konferencja Publicon, na której zostaną ogłoszone wyniki badania nt. stosunków między biznesem, mediami i public relations oraz wręczone nagrody w I. ogólnopolskim konkursie na najlepszą kampanię public relations "Złote Spinacze".
Konferencję Publicon organizuje Związek Firm Public Relations (ZFPR) i koordynuje Agencja RPR Group, która przed dwoma laty zorganizowała I. konferencję Publicon, podczas której zaprezentowano wyniki badania. "Dlaczego nie drukują".
Tegoroczna konferencja jest kontynuacją i rozwinięciem tej idei, stanowiąc ważne forum wymiany poglądów pomiędzy przedstawicielami trzech branż: biznesu, mediów i public relations, służące budowaniu wzajemnego zrozumienia, a także krzewieniu wysokich standardów profesjonalnych i etycznych w sferze public relations w Polsce. Organizatorzy spodziewają się udziału osób odpowiedzialnych za tworzenie i realizację polityki informacyjnej w firmach, instytucjach, organizacjach i samorządach, dziennikarzy, prezesów i pracowników agencji public relations, wykładowców i studentów PR.
"Przed dwoma laty konferencja Publicon stała się dużym wydarzeniem dla branży public relations w Polsce - mówi Ryszard Solski, prezes Zarządu ZFPR. - Chcielibyśmy, aby jej druga edycja, w nowej, rozszerzonej formule, zapoczątkowała systematyczny dialog i lepszą współpracę między wszystkimi środowiskami zajmującymi się w naszym kraju informacją i komunikacją."
Konferencja Publicon będzie miała bogaty program merytoryczny. Podczas przedpołudniowej sesji plenarnej odbędzie się dyskusja z udziałem wybitnych przedstawicieli trzech środowisk: biznesu, mediów i public relations. Zostaną także ogłoszone wyniki najnowszego badania instytutu SMG/KRC "PR w oczach polskich menedżerów - diagnoza stanu obecnego i prognozy na przyszłość". Po południu odbędzie się kilkanaście paneli dyskusyjnych i warsztatów praktycznych, dotyczących różnych zagadnień komunikacji społecznej i biznesowej. Na zakończenie obrad, podczas uroczystej wieczornej Gali, zostaną wręczone nagrody dla najlepszych kampanii Public Relations w tegorocznym konkursie "Złote Spinacze" zorganizowanym przez ZFPR.
"Tworząc program tegorocznego Publiconu wzięliśmy pod uwagę postulaty uczestników poprzedniej edycji - zapowiada Andrzej Stolarczyk, Dyrektor Programowy i główny moderator seminarium. - Dlatego też w drugiej części dnia wzbogaciliśmy jej program o spotkania o charakterze bardziej roboczym, będące doskonałą okazją do dyskusji i wymiany poglądów w mniejszych grupach."
Dyskusje będą koncentrowały się wokół takich tematów, jak "Rola komunikacji wewnętrznej w organizacji", "Jak osiągnąć dobry wizerunek firmy", "Dylematy etyczne i rynkowe polskiego PR", "Rola nowoczesnych technologii w działaniach komunikacyjnych", "Jakie miejsce zajmują działania PR w promocji produktów FMCG", "Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi", "Skuteczne komunikowanie procesu zmian", czy "Lobbing i PR - wspólne czy sprzeczne interesy?" Konferencja odbędzie się w warszawskim hotelu Sheraton. Więcej informacji o tegorocznej konferencji Publicon oraz formularz zgłoszeniowy na stronie http://www.publicon.pl.
Dołącz do dyskusji: ZFPR organizuje II. Konferencję Publicon