Zawód żołnierz - pierwsza w historii kampania promująca zawodowąsłużbę wojskową
W sierpniu rusza kampania społeczna pod hasłem "Zawód żołnierz"przygotowana przez agencję reklamową Vena Art na zlecenieMinisterstwa Obrony Narodowej.
W jej ramach powstał 30-sekundowy spot oraz 20-minutowyfilm zachęcający młodych ludzi do podjęcia pracyw polskiej armii. Grupą docelową są mężczyźni i kobietyw wieku 17-25 lat. Produkcje te wesprą prowadzone od kilkumiesięcy działania ATL i BTL.
Spot emitowany będzie w TVP, która jest strategicznym partneremkampanii realizowanej przez Ministerstwo Obrony Narodowej.
Film promocyjny po emisji w TVP będzie dostępny w internecieoraz na płytach DVD. Uzupełni on bezpośrednie działania promocyjnerealizowane przez jednostki wojskowe na terenie kraju.
Departament Wychowania i Promocji Obronności MON zamówił takżewersje obcojęzyczne do wykorzystania w trakcie międzynarodowycheventów związanych z obronnością.
Zdjęcia realizowano m.in. w 31. Bazie Lotniczej w Krzesinach, 17Brygadzie Zmechanizowanej w Międzyrzeczu, 3 BrygadzieZmechanizowanej w Lublinie, 3. Flotylli Okrętów w Gdyni oraz 2Pułku Rozpoznawczym w Hrubieszowie.
Na kilka miesięcy przed przystąpieniem do przetargu Vena Artpowołała w swoich strukturach wyspecjalizowany team utworzony zmyślą o ofercie dla polskiej armii i przemysłu obronnego. Zaobsługę projektu odpowiedzialny jest Norbert Rudaś- Key AccountManager Vena Art.
Dołącz do dyskusji: Zawód żołnierz - pierwsza w historii kampania promująca zawodowąsłużbę wojskową