Zakupy grupowe w Polsce: ceny i zniżki najważniejsze, restauracje najatrakcyjniejsze
Polscy internauci w serwisach zakupów grupowych najchętniej skorzystaliby ze zniżek na posiłki w restauracjach. Właśnie wysokość udzielanych rabatów jest najważniejsza na tych stronach.
Wśród polskich internautów znających któryś z serwisów zakupów grupowych ponad połowa nie kupiła jeszcze na takiej stronie żadnej usługi. Co piąty skorzystał za to z oferty na Groupon.pl (dawniej CityDeal.pl).
Dla polskich internautów zdecydowanie najważniejsza w serwisach social shoppingowych jest wysokość udzielanych zniżek. Rodzaj usługi i położenie lokalu, w którym jest oferowana, mają o wiele mniejsze znaczenie.
Ponad połowa internautów w serwisach zakupów grupowych najchętniej skorzystałaby z oferty restauracji.
Wśród użytkowników tych witryn co trzeci kupił do tej pory dwa-trzy bony, co czwarty – jeden, a co piąty – cztery-pięć.
Większość polskich internautów korzystających z serwisów social shoppingowych zagląda na nie rzadziej niż raz w tygodniu.
Sondaż zrealizowała firma Polskie Badania Internetu (PBI) na grupie 252 internautów w wieku 18-54 lata, którzy znają przynajmniej jeden serwis zakupów grupowych. Natomiast 98 osób wśród nich dokonało już na takiej stronie zakupu. Pytania zadano w ramach badania Omnibus Online w grudniu ub.r. Odpowiedzi nie zawsze sumują się do 100 proc., ponieważ respondenci mogli wskazać więcej niż jedną.
Dołącz do dyskusji: Zakupy grupowe w Polsce: ceny i zniżki najważniejsze, restauracje najatrakcyjniejsze