Wzrost nakładów na reklamy w interaktywnych mediach
Udział interaktywnych mediów w światowych wydatkach na reklamę wyniesie w przyszłym roku 16 procent.
To prawie dwa razy więcej niż przed czterema laty - informuje serwis Mediaweek, powołując się na prognozę należącej do holdingu reklamowego WPP Group agencji medialnej GroupM.
W kolejnych latach interaktywne media mają nadal być głównym źródłem wzrostu podczas gdy wydatki na reklamę w mediach tradycyjnych stale zmniejszają się.
W ubiegłym roku udział interaktywnych mediów - do których GroupM zalicza internet, gry oraz przestrzeń mobilną - w światowych wydatkach na reklamę wyniósł 11 procent.
Przyczyniły się do tego głównie rynki amerykański i zachodnioeuropejski, a także coraz większa dostępność i popularność zaawansowanych telefonów komórkowych, tanich laptopów, szybszego dostępu do internetu oraz sieci Wi-Fi.
źródło: Mediaweek
Dołącz do dyskusji: Wzrost nakładów na reklamy w interaktywnych mediach