Wyprawa w nieznane z Citroenem
Agencja IQ Marketing dla Citroena
IQ Marketing zaproponowała pakiet mailingowy, w ramach którego w okresie listopad 2003 - kwiecień 2004 koncesjonerzy Citroën Polska będą otrzymywali kolejne gadżety kojarzące się z miejscami charakterystycznymi dla sześciu kontynentów. W trakcie trwania I etapu konkursu Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie, produkcję oraz wysyłkę kartek wraz z drobnymi upominkami od specjalnego wysłannika Citroën Polska, podróżującego po świecie w poszukiwaniu idealnego miejsca na "podróż w nieznane" zwycięzcy konkursu. "Koncepcje kreatywne zaproponowane przez Agencję IQ Marketing bardzo nam się spodobały, postanowiliśmy zatem wykorzystać wszystkie z przedstawionych pomysłów" - powiedziała Anna Stanowska, Specjalista ds. Marketingu Bezpośredniego w Citroën Polska.
Przetarg został ogłoszony na początku paździenika, wyniki ogłoszono 22.10.2003, a pierwsza wysyłka kartek odbyła się 31 października. Na początku lutego 2004 zostanie ogłoszony cel podróży oraz pierwsze wyniki konkursu, po czym rozpocznie się drugi etap rywalizacji. Tym razem w ramach działań mobilizujących dealerów do walki o pierwsze miejsce IQ będzie wysyłać niespodzianki.
Agencja IQ Marketing oferuje pełną obsługę w zakresie marketingu BTL.
Inne
Dołącz do dyskusji: Wyprawa w nieznane z Citroenem