Wydania shoppingowe pism wnętrzarskich Publikatora
Białostockie wydawnictwo Publikator wprowadza na rynek shoppingowy wydania swoich magazynów wnętrzarskich. Jeszcze w maju ukaże się pismo "Meble i Dekoracje" będące specjalnym numerem magazynu "Salon i Sypialnia".
Będzie to drugi tytuł w shoppingowej serii. Jako pierwsze ukazało się w niej w kwietniu pismo "Urządzamy Kuchnie" będący specjalnym wydaniem "Świata Łazienek i Kuchni".
W ramach cyklu ukażą się jeszcze: w czerwcu "Urządzamy Łazienki" (wydanie specjalne pisma "Świat Łazienek i Kuchni"), we wrześniu "Oświetlenie" (numer specjalny "Salonu i Sypialni"), a w październiku "Wybieramy AGD" (wydanie specjalne "Świata Łazienek i Kuchni").
Pisma adresowane są zarówno do indywidualnych klientów, jak i profesjonalistów - architektów wnętrz oraz handlowców. Na 128 stronach każdego z wymienionych przewodników znaleźć będzie można kompendium wiedzy o aktualnej ofercie (mebli, dekoracji, wyposażenia łazienek, oświetlenia, sprzętu AGD) dostępnej na polskim rynku. Obok prezentacji produktów będą też teksty poradnicze.
Każdy z tytułów kosztować będzie 9,90 zł. Nakład "Mebli i Dekoracji" wyniesie 20 tys. egz., a "Urządzamy Łazienki" - 26 tys. egz.
Wprowadzeniu na rynek pism shoppingowych towarzyszyć będzie kampania reklamowa w prasie obejmująca czasopisma Publikatora ("Salon i Sypialnia", "Świat Łazienek i Kuchni", "100% Wnętrza", "Meble Plus", "Łazienka") oraz internet (portale własne: www.dobrzemieszkaj.pl, www.salonprasowy.pl, www.meble.com.pl, www.lazienka.com.pl, a także portal www.money.pl).
Promocja odbywać się także w salonach meblowych w całej Polsce, na targach, a także na spotkaniach architektów z czytelnikami w cyklu "Bliskie spotkania z magazynem Salon i Sypialnia". Kampanię przygotował dział marketingu wydawnictwa Publikator. Potrwa ona do końca roku.
Dołącz do dyskusji: Wydania shoppingowe pism wnętrzarskich Publikatora