SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wszystkie dwutygodniki telewizyjne na minusie w 2015 r., najbardziej w dół „Super TV”

W ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Super TV”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w 2015 roku wyniosła 334 232 egz. Była ona o 4,49 proc. mniejsza niż w 2014 roku.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 190 003 egz., po spadku o 2,55 proc.

Na podium uplasował się jeszcze „Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 150 456 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 9,22 proc.

Czwarte miejsce należało do „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w ub.r. wynoszącym 128 999 egz. Wynik tego magazynu w skali roku zmniejszył się o 14,10 proc. - najbardziej w zestawieniu.

Ostatnią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w 2015 roku na poziomie 48 610 egz. Magazyn ten zanotował stratę wynoszącą 13,88 proc.

Wirtualnemedia.pl

rok

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

494 392

334 232

334 232

521 061

349 951

349 951

TV14

288 504

190 003

190 003

301 664

194 970

194 970

Tele Max

237 241

150 456

150 456

257 697

165 743

165 743

Super TV

223 807

128 999

128 999

249 593

150 173

150 173

Ekran TV

89 216

48 610

48 610

105 338

56 442

56 442

 

W grudniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych również był „Tele Świat”, którego wynik względem grudnia 2014 roku zmniejszył się o 4,32 proc. do poziomu 366 624 egz.

Drugie miejsce zajął magazyn „TV14” (241 523 egz.; wzrost o 3,60 proc. - jedyny w zestawieniu), a trzecie - „Tele Max” (158 049 egz., w dół o 7,45 proc.).

Również i w tym ujęciu najwięcej stracił magazyn „Super TV” - było to 15,46 proc. do 141 736 egz.

Wirtualnemedia.pl

grudzień

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

512 441

366 624

366 624

557 452

383 190

383 190

TV14

350 014

241 523

241 523

314 879

233 141

233 141

Tele Max

249 972

158 049

158 049

274 956

170 772

170 772

Super TV

248 432

141 736

141 736

256 539

167 651

167 651

Ekran TV

90 223

55 623

55 623

103 610

63 867

63 867

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki telewizyjne na minusie w 2015 r., najbardziej w dół „Super TV”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl