Wilkinson dla pań w czasopismach
Agencja Reklamowa EPOKA przygotowała kolejną kampanię typu marketing PR ...
Materiały PR w postaci folderów oraz broszurek informacyjnych na temat maszynki wraz z dołączonym egzemplarzem produktu zostały wysłane do kilkudziesięciu czasopism.
Grupę docelową stanowią kobiety w wieku od 16 do 40 lat. Kampania prasowa rozpoczęła się w II połowie kwietnia br. i trwać będzie 8 tygodni. Layout’y prasowe pojawią się w kilku magazynach, m.in.: Cosmopolitan, Dziewczyna, Filipinka czy Shape.
Od kwietnia produkt można zakupić w zestawach: Maszynka Lady Protector Swing z zegarkiem „Spghetti” lub z kosmetyczką „Flower” i pianką do golenia.
Agencja Reklamowa EPOKA współpracuję z firmą Wilkinson Sword nieprzerwanie od 1998 roku. Do tej pory poprowadziła 8 kampanii reklamowych na rzecz tego klienta. Współpraca obejmuje planowanie i zakup mediów papierowych, poligrafię jak również działania z zakresu public relations.
Inne
Dołącz do dyskusji: Wilkinson dla pań w czasopismach