SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Więcej widzów ogląda program Tomasza Lisa w TVP2. 21 mln zł z reklam

Program Tomasza Lisa w 2014 roku oglądało średnio 2,08 mln osób. W porównaniu do poprzedniego roku audycja zyskała 60 tys. widzów. TVP2 w czasie jej nadawania była liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły zaś 21,3 mln zł.

Talk-show „Tomasz Lis na żywo” oglądać można na antenie TVP2 w poniedziałki około godz. 21.45. Średnia widownia  talk-show w 2014 roku (w okresie od 13 stycznia do 22 grudnia) wyniosła 2,08 mln osób. Przełożyło się to na 16,52 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 10,33 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię w tym roku miało wydanie z 27 stycznia br., które oglądało 3,06 mln widzów. W tym odcinku pokazane zostały przypadki szpitalnych tragedii, których najprawdopodobniej udałoby się uniknąć, gdyby lekarze dobrze wypełniali swoje obowiązki. W programie również była mowa o niedoszłym samobójcy i osobie, która go uratowała, a także o atakach na Jerzego Owsiaka.

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

27-01-2014

3 058 606

22,70%

20-01-2014

2 926 596

20,59%

06-10-2014

2 666 472

22,31%


W porównaniu do poprzedniego roku (okresu od 7 stycznia do 23 grudnia 2013 roku) widownia audycji wzrosła o 60 tys. widzów, ale spadły jej udziały w rynku telewizyjnym. W 2013 roku program Tomasza Lisa oglądało średnio 2,02 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 16,92 proc. oraz 11,04 proc. udziału.

Jeszcze więcej widzów talk-show TVP2 śledziło w poprzednich latach - w 2012 roku (w okresie od 2 stycznia do 17 grudnia) było to 2,58 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 21,02 proc. oraz 13,91 proc., a w 2011 roku (od 3 stycznia do 19 grudnia) - 2,72 mln widzów, a udział produkcji wynosił odpowiednio 22,03 proc. oraz 14,61 proc.

Okres

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

03.01.2011 - 19.12.2011

2 715 103

22,03%

14,61%

02.01.2012 - 17.12.2012

2 578 935

21,02%

13,91%

07.01.2013 - 23.12.2013

2 024 673

16,92%

11,04%

13.01.2014 - 22.12.2014

2 083 557

16,52%

10,33%


TVP2 w paśmie emisji audycji Tomasza Lisa była w tym roku liderem rynku telewizyjnego. W tym czasie drugie miejsce zajął Polsat z wynikiem na poziomie 14,55 proc., nadający wówczas filmy fabularne. Trzeci był TVN (12,42 proc.; „Lekarze”, „Życie bez wstydu”, „Perfekcyjna pani domu”, „Sama słodycz”, „Surowi rodzice”, „Sekrety chirurgii”, „Top model” oraz „Kto poślubi mojego syna?”), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” radziła sobie TVP1 (tylko 4,51 proc.; gł. seriale „Homeland” i „Downton Abbey”, filmy oraz dokumenty).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka była dopiero trzecia. Wyprzedziły ją stacje komercyjne: Polsat oraz TVN.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2 - Tomasz Lis na żywo

2 083 557

16,52%

10,33%

Polsat

1 835 450

14,55%

19,65%

TVN

1 566 353

12,42%

15,13%

TVP1

569 361

4,51%

3,29%


Wpływy reklamowe wokół programu Tomasza Lisa w analizowanym okresie wyniosły 21,3 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

 

Dołącz do dyskusji: Więcej widzów ogląda program Tomasza Lisa w TVP2. 21 mln zł z reklam

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zbee
Ostatnio trafiłem na to przypadkowo. Natychmiast przełączyłem. Masochistą nie jestem!
odpowiedź
User
do Zbee
I słusznie, do nie jest program dla półgłówków.
odpowiedź
User
Stan
Kiedyś Lis powiedział : "jestem na tyle inteligentny zeby pracowac w telewizji ale nie zeby ja ogladać". Dedykuję to oglądającym jego programy.
odpowiedź