„Warsaw Shore: Summer Camp” oglądało 116 tys. widzów. MTV pokonało konkurencję
Letnią odsłonę „Warsaw Shore” oglądało średnio 116 tys. widzów. W porównaniu do trzeciej serii programu, emitowanej wiosną ub.r., produkcja zyskała 15 tys. oglądających. MTV Polska w czasie emisji reality-show nie dał szans swoim głównym konkurentom, a wpływy z reklam wyniosły 553 tys. zł.
Premierowe odcinki letniej odsłony reality-show „Ekipa z Warszawy” pt. „Warsaw Shore: Summer Camp” na antenie MTV Polska oglądać można było w niedziele o godz. 23.00, w okresie od 11 października 2015 roku do 3 stycznia 2016 roku. Produkcję oglądało średnio 116 tys. widzów. Przełożyło się to na 1,43 proc. udziału w grupie 4+ i 2,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek formatu z 15 listopada ub.r. - obejrzało go średnio 145 tys. osób.
WIRTUALNEMEDIA.PL | Godz. | Wszyscy 4+ | |
Data | AMR | SHR % | |
15-11-2015 | 23:00:30 | 144 918 | 1,79% |
06-12-2015 | 22:59:45 | 144 300 | 1,83% |
13-12-2015 | 23:00:26 | 129 463 | 1,63% |
Wakacyjna odsłona „Ekipy z Warszawy” w porównaniu do pierwszej części trzeciej serii programu zyskała 15 tys. widzów. Wówczas reality-show (odcinki pokazane w okresie od 29 marca do 14 czerwca ub.r.) oglądało średnio 101 tys. osób, a jego udział uplasował się na poziomie odpowiednio 1,25 proc. i 2,15 proc.
MTV Polska w czasie nadawania premierowych odcinków „Warsaw Shore: Summer Camp” było zdecydowanym liderem wśród kanałów z ofertą dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym już tylko 0,45 proc. uplasowała się Eska TV, a kolejne lokaty zajęły stacje muzyczne: 4fun.tv (0,05 proc.) i Viva Polska (0,03 proc.). Taka sama była kolejność kanałów wśród widzów w grupie komercyjnej.
WIRTUALNEMEDIA.PL | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
MTV Polska - Warsaw Shore: Summer Camp | 115 936 | 1,43% | 2,53% |
Eska TV | 36 488 | 0,45% | 0,71% |
4fun.tv | 4 100 | 0,05% | 0,09% |
VIVA Polska | 2 615 | 0,03% | 0,04% |
Wpływy reklamowe z rozrywkowego formatu wyniosły 553 tys. zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Reality-show „Warsaw Shore: Summer Camp nagrywany był podczas wakacji w Łebie. Na potrzeby programu uczestnicy zamieszkali w domu z basenem, obok którego utworzono dla nich sztuczną plażę. Oprócz imprez w Łebie uczestnicy podróżowali do innych nadmorskich miast, gdzie odwiedzali kluby.
Od 10 stycznia br. w niedziele o godz. 23.00 MTV Polska będzie nadawać 7-odcinkowy program „Warsaw Shore - Summer Camp, oglądaj z dziewczynami”, w którym widzowie zobaczą, jak uczestniczki poprzednich edycji „Warsaw Shore” oglądają i komentują właśnie „Summer Camp” (więcej na ten temat).
Niedawno zakończyły się też zdjęcia do piątej edycji reality-show „Warsaw Shore”, która do ramówki MTV Polska prawdopodobnie trafi na wiosnę 2016 roku. W nowych odcinkach zabraknie Alana Kwiecińskiego, który zrezygnował z udziału w programie.
Dołącz do dyskusji: „Warsaw Shore: Summer Camp” oglądało 116 tys. widzów. MTV pokonało konkurencję