„Warsaw Shore: Summer Camp” ma 110 tys. widzów. MTV nie daje szans konkurencji
Letnia odsłona reality-show „Warsaw Shore” po trzech odcinkach gromadzi średnio 110 tys. widzów. To nieco więcej niż oglądało pierwsze odcinki trzeciej serii. MTV Polska w czasie emisji reality-show wygrywa z konkurencją.
Premierowe odcinki letniej odsłony reality-show „Ekipa z Warszawy” pod tytułem „Warsaw Shore: Summer Camp” na antenie MTV Polska oglądać można w niedziele o godz. 23.00, począwszy od 11 października br. Trzy pierwsze odcinki obejrzało średnio 110 tys. widzów. Przełożyło się to na 1,35 proc. udziału w grupie 4+ i 2,40 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził drugi odcinek formatu - obejrzało go średnio 122 tys. osób.
Widownia „Warsaw Shore 4” odcinek po odcinku
WIRTUALNEMEDIA.PL | Godz. | Wszyscy 4+ | |
Data | AMR | SHR % | |
11-10-2015 | 23:00:12 | 90 105 | 0,97% |
18-10-2015 | 23:01:03 | 121 596 | 1,59% |
01-11-2015 | 23:00:37 | 118 022 | 1,57% |
Średnio: | 109 946 | 1,35% |
Wakacyjna odsłona „Ekipy z Warszawy” w porównaniu do trzeciej serii zyskała 8 tys. widzów. Wówczas reality-show po trzech odcinkach (pokazanych w okresie od 29 marca do 12 kwietnia br.) oglądało średnio 102 tys. osób, a jego udział uplasował się na poziomie odpowiednio 1,24 proc. i 1,86 proc. (więcej na ten temat).
W czasie nadawania premierowych odcinków „Warsaw Shore: Summer Camp” stacja MTV Polska jest zdecydowanym liderem wśród kanałów z ofertą dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym już tylko 0,38 proc. plasuje się Eska TV, a kolejne lokaty zajmują stacje muzyczne: 4fun.tv (0,05 proc.) i Viva Polska (0,03 proc.). Taka sama jest kolejność kanałów wśród widzów w grupie komercyjnej.
Oglądalność programu na tle konkurencji
WIRTUALNEMEDIA.PL | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
MTV Polska - Warsaw Shore: Summer Camp | 109 946 | 1,35% | 2,40% |
Eska TV | 31 306 | 0,38% | 0,64% |
4fun.tv | 4 480 | 0,05% | 0,06% |
VIVA Polska | 2 049 | 0,03% | 0,04% |
Letnia odsłona reality-show „Ekipa z Warszawy” - „Warsaw Shore: Summer Camp”, nagrywana była we wakacje w Łebie. Uczestnicy zamieszkali tam w domu z basenem, obok którego utworzono dla nich sztuczną plażę. Oprócz imprez w Łebie uczestnicy podróżowali do innych nadmorskich miast, gdzie odwiedzali kluby (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Warsaw Shore: Summer Camp” ma 110 tys. widzów. MTV nie daje szans konkurencji