„Warsaw Shore 5” hitem w telewizji i Player.pl
Wiosną br. „Warsaw Shore” oglądało średnio 84 tys. osób, o 17 tys. widzów mniej, niż wiosną ub.r. MTV Polska w czasie emisji reality-show nie dał szans swoim głównym konkurentom, a wpływy z reklam wyniosły 811 tys. zł. Reality-show było hitem w Player.pl.
Premierowe odcinki piątej odsłony reality-show „Ekipa z Warszawy” na antenie MTV Polska oglądać można było w niedziele o godz. 23.00, w okresie od 28 lutego do 26 czerwca 2016 roku. Produkcję oglądało średnio 84 tys. widzów. Przełożyło się to na 1,12 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i 1,98 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek formatu z 13 marca br. - obejrzało go średnio 141 tys. osób.
WIRTUALNEMEDIA.PL | Start | Koniec | Wszyscy 4+ | |
Data | AMR | SHR % | ||
13-03-2016 | 22:59:34 | 23:59:52 | 141 390 | 1,90% |
06-03-2016 | 22:59:38 | 23:51:05 | 130 592 | 1,75% |
28-02-2016 | 23:00:24 | 00:00:05 | 108 038 | 1,56% |
- Piąty sezon „Warsaw Shore” przyniósł widzom wiele nowości. Po raz pierwszy program realizowany był we Wrocławiu. Ekipa powiększyła się o nowe osoby, a sezon obejmował aż 16 odcinków - mówi nam Jerzy Dzięgielewski, dyrektor ds. produktu i portfolio w Viacom International Media Networks.
- Odcinki emitowane były od 28 lutego do 26 czerwca w każdą niedzielę o 23:00, a następnego dnia były dostępne na platformie Player.pl. Pierwszy raz w historii „Warsaw Shore” program był tak szeroko dostępny online, dlatego podsumowując popularność piątego sezonu patrzymy dużo szerzej i bierzemy pod uwagę zarówno oglądalność telewizyjną, jak i nielinearną oraz zaangażowanie naszych widzów w komunikację wokół programu na platformach społecznościowych - dodaje.
Piąta odsłona „Ekipy z Warszawy” w porównaniu do pierwszej części trzeciej serii programu straciła 17 tys. widzów. Wówczas reality-show (odcinki pokazane w okresie od 29 marca do 14 czerwca ub.r.) oglądało średnio 101 tys. osób, a jego udział uplasował się na poziomie odpowiednio 1,25 proc. i 2,15 proc.
WIRTUALNEMEDIA.PL | Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
MTV Polska - Warsaw Shore 5 | 84 223 | 1,12% | 71 066 | 1,98% |
Eska TV | 28 510 | 0,38% | 19 558 | 0,55% |
4fun.tv | 4 934 | 0,07% | 4 304 | 0,12% |
VIVA Polska | 1 596 | 0,02% | 1 410 | 0,04% |
Z kolei premierowe odcinki letniej odsłony reality-show „Ekipa z Warszawy” pt. „Warsaw Shore: Summer Camp” pokazywane w okresie od 11 października 2015 roku do 3 stycznia 2016 roku, oglądało średnio 116 tys. widzów, co przełożyło się na 1,43 proc. i 2,53 proc. udziału.
- W telewizji pierwsze 3 odcinki zanotowały świetne wyniki osiągając najlepszy w historii SHR w grupie 16-35 (6,75 SHR%) oraz świetny ATS (28,2 min). Ze względu na wydłużony sezon, ostatnie odcinki przypadły na okres szaleństwa piłkarskich emocji, co sprawiło, że średnia wyników oglądalności całego sezonu spadła i była słabsza niż przy czwartym sezonie „Warsaw Shore” - informuje nas Dzięgielewski.
Kanał MTV Polska w czasie nadawania premierowych odcinków „Warsaw Shore 5” był zdecydowanym liderem wśród kanałów z ofertą dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym już tylko 0,38 proc. uplasowała się Eska TV, a kolejne lokaty zajęły stacje muzyczne: 4fun.tv (0,07 proc.) i Viva Polska (0,02 proc.). Taka sama była kolejność kanałów wśród widzów w grupie komercyjnej.
Wpływy reklamowe z premierowych odcinków piątej edycji rozrywkowego formatu wyniosły 811 tys. zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
- Wszystkie odcinki piątego sezonu „Warsaw Shore” zanotowały rewelacyjne wyniki oglądalności w Internecie, czyli na platformie Player.pl. Na tej platformie „Warsaw Shore” jest najpopularniejszym programem spośród programów nienależących do TVN. W zestawieniu wszystkich programów zajmuje trzecie miejsce, zaraz po „Singielce” i „Na wspólnej” - mówi nam dyrektor z VIMN.
- Dodatkowo program niezmiennie angażuje ogromną grupę fanów w mediach społecznościowych. Fanpage „Warsaw Shore” skupia już prawie 524 tysięcy fanów, a profil na instagramie - 96 tysięcy followersów. Nie słabnie również popularność kont poszczególnych uczestników, przy czym najpopularniejsze konto Małej Ani ma już ponad 449 tysięcy fanów – dodaje.
- Gdybym miał powiedzieć co sprawia, że „Warsaw Shore” tak podoba się fanom, powiedziałbym, że to unikalne połączenie wyjątkowych, szczerych osobowości Ekipowiczów z doświadczeniem twórców programu, którzy wiedzą, w jaki sposób przygotować elektryzujące show i jak dotrzeć z tym komunikatem do określonej grupy odbiorców. Wielu obserwatorów było przekonanych, że po pierwszej edycji „Warsaw Shore” zniknie z anteny jako sezonowa ciekawostka, jednak z roku na rok przybywa nam widzów i internautów zaangażowanych w przygody Ekipowiczów - ocenia Dzięgielewski.
1 lipca br. ruszyły zdjęcia do drugiej odsłony letniej edycji reality-show „Warsaw Shore - Summer Camp”, które potrwają do 13 lipca br. Program tym razem jest nagrywany w Mielnie.
- Właśnie ruszyliśmy ze zdjęciami do szóstego sezonu, co w realiach płatnej TV jest absolutnym ewenementem. To dla nas najlepsze potwierdzenie, że robimy to dobrze - dodaje dyrektor VIMN.
Uczestnicy reality-show spędzają czas nad polskim wybrzeżem, bawiąc się w tamtejszych klubach. W „Summer Camp 2” pojawią się: Mała Ania, Damian, Klaudia, Jakub, Magda i Wojtek. W tej edycji programu nie wezmą jednak udziału Ewelina, Piotr i Paweł.
Od 3 lipca br., w niedziele o godz. 23.00 (czyli w byłym paśmie „Warsaw Shore”) MTV Polska emituje spin-of programu „Cała prawda o Warsaw Shore”, w którym uczestnicy show wspominają najlepsze momenty dotychczasowych edycji.
Dołącz do dyskusji: „Warsaw Shore 5” hitem w telewizji i Player.pl