Użytkownicy iPhone'ów wolą mobilny internet od tradycyjnych mediów
Użytkownicy iPhone'ów częściej surfują za pomocą swoich urządzeń pomobilnej sieci niż czytają prasę, słuchają radia czy oglądajątelewizję.
Z najnowszego badania przeprowadzonego przez sieć mobilnejreklamy AdMob wynika, że z mobilnego interneturegularnie korzysta 58 procent posiadaczy smartfonów firmyApple.
To zdecydowanie wyższy odsetek niż w przypadku tradycyjnychmediów takich jak prasa codzienna, radio (45,7 procenta) czytelewizja (32,7 procenta).
Badanie AdMob pokazuje także, że 43 procentużytkowników iPhone'ów surfuje po sieci bardziej regularnie za ichpomocą niż z poziomu komputera.
Coraz większą popularność możliwości uzyskiwania dostępu dointernetu przez komórkę potwierdza również niedawne badanieprzeprowadzone przez firmę Forrester Research. Wynika z niego, że24 procent europejskich konsumentów robi to regularnie, wporównaniu do 20 procent dwanaście miesięcy wcześniej.
źródło: Revolution
Dołącz do dyskusji: Użytkownicy iPhone'ów wolą mobilny internet od tradycyjnych mediów