Urszula Szwed creative directorem Art360
Urszula Szwed objęła stanowisko creative directora w agencji Art360. Wcześniej pracowała m.in. w Ad.point i Pan Pikto.
Zatrudnienie Urszuli Szwed w agencji marketingu zintegrowanego Art360 jest związane ze zmianami w organizacji tej firmy, tzn. wdrożeniem nowego modelu planowania i realizacji projektów. – Uruchomiliśmy oddział w Gliwicach i pozyskaliśmy nowych klientów – opisuje Dawid Prymas, strategy director Art360.
Urszula Szwed przez ostatnie dwa lata pracowała jako dyrektor kreatywna w agencji public relations Pan Pikto. Prowadziła w niej projekty komunikacyjne m.in. dla Kompanii Piwowarskiej region Południe, mBanku na OFF Festivalu, Miasta Tychy, Miastoprojektu Wrocław, TÜV Rheinland Polska, Festiwalu Gwiazd w Międzyzdrojach i Starwood Hotels&Resorts. Wcześniej była związana z katowickim działem promocji grupy medialnej Ad.point (obecnie Eurozet), gdzie pracowała dla marek Antyradio i Radio Planeta.
Dołącz do dyskusji: Urszula Szwed creative directorem Art360
WZUS którego nigdy nie skończyła :D
http://www.yatedo.fr/p/Agata+Plesinska/normal/f8823cc7dba23606a11f8c0e233fb896
A gdzie szeroko pojmowania etyka w biznesie p.Prymas!? Kolejna koleżanka wystawiona na posadę i tyle.
Po co dorabiać do tego jakaś zbędna ideologię ?