UPC z nową ofertą i kampanią „Mega power, mega fun” (wideo)
Sieć kablowa UPC Polska wprowadziła nową ofertę pakietową. Towarzyszy jej kampania reklamowa realizowana pod hasłem „Mega power, mega fun”.
W ofercie UPC znalazł się pakiet Internet UPC i Telefon UPC, składający się z usługi internetowej o przepustowości 60 Mb/s oraz nowej oferty telefonicznej Minuty do wszystkich Max. Oferuje ona m.in. nielimitowane połączenia w ramach abonamentu do wszystkich numerów komórkowych i stacjonarnych w Polsce oraz w 41 krajach Europy i świata. Druga nowość to pakiet Telewizja UPC i Telefon UPC, składający się z oferty kanałów telewizji cyfrowej oraz oferty telefonicznej Minuty do Wszystkich Max. Oba nowe pakiety dostępne są za 89 zł miesięcznie.
Zmiany objęły też pakiety złożone z trzech usług. W dotychczasowym pakiecie Starter, który oferował 34 programy, oferowane będą teraz 123 kanały (w tym 28 w jakości HD). Ceny pakietów trzech usług zaczynają się teraz od 99 zł.
Dla klientów zainteresowanych tylko usługą telefoniczną w nowej promocji jej koszt zaczyna się od 25 zł, istnieje też możliwość kupienia tej usługi z ofertą Minuty do wszystkich MAX, co dotychczas możliwe było tylko w pakietach. Z kolei w pakietach Go, Hit i Vip oferowane są nowe zasady promocji - cena za pierwszy miesiąc korzystania z pakietu wynosi 1 zł.
Nowym promocjom UPC towarzyszy kampania reklamowa realizowana pod hasłem „Mega power, mega fun”. W reklamach występuje kilkuosobowa „mega rodzina” UPC - jej członkowie lewitują, latają, zdalnie przygotowują potrawy.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję, radio i internet. Kreację kampanii przygotowała agencja Heart&Brain, produkcją reklam zajęła się agencja Arip Next, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.
Sieć UPC Polska na koniec ub.r. miała 1 436 600 abonentów (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: UPC z nową ofertą i kampanią „Mega power, mega fun” (wideo)