SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Ty wysyłasz, my dostarczamy” w kampanii GetResponse

GetResponse, dostawca usług email marketingowych, ruszył z kampanią "Ty wysyłasz, my dostarczamy", w ramach której bez ponoszenia kosztów można przetestować dostarczalność wiadomości na poziomie 99,3 proc.

"Uruchamiając kampanię "Ty wysyłasz, my dostarczamy" chcemy pokazać marekterom, że z GetResponse mogą być spokojni o dostarczenie ich wiadomości do wszystkich odbiorców" - mówi Szymon Grabowski, prezes Implix, właściciela GetResponse.

GetResponse powołuje się na wyniki badania organizacji ReturnPath, według których wysyłane przez firmę newslettery osiągają dostarczalność na poziomie 99,3 proc. Kampania “Ty wysyłasz, my dostarczamy” ma udowodnić, że te dane sprawdzają się w praktyce.

W akcji może wziąć udział każdy – zarówno firma, jak i osoba fizyczna. Wystarczy, że do 20 listopada zarejestruje się na tej stronie. Z każdą zarejestrowaną osobą skontaktuje się ekspert GetResponse i udzieli wskazówek oraz pomocy w uruchomieniu kampanii email marketingowej, w tym import listy kontaktów oraz wykonanie wysyłki testowej.

GetResponse podaje, że wysyła średnio 12 milionów maili na godzinę.

Dołącz do dyskusji: “Ty wysyłasz, my dostarczamy” w kampanii GetResponse

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Eli Marmur
Takie firmy powinny mieć ustawowy zakaz działalności. MEGA SPAMERZY.
odpowiedź
User
Zenek
Ciekawie się dzieje GR kontra http://freshmail.pl
odpowiedź